Det fatet hadde jeg glefset lett over![]()
Der vil jeg og være!!![]()
Skulle fint delt med dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fatet hadde jeg glefset lett over![]()
Der vil jeg og være!!![]()
Håper det tar seg skikkelig opp da ihvertfallVi får se om en time eller to, når ungene er i seng og tempoet evt stiger?
Får håpe tempo stiger litt snart da2300 nå, 1900 igjen
Typisk. Jeg er hjemme igjen nå da. Mye å pakke ut da men skal sitte litt å skravleJeg har hatt ting å gjøre. Og ikke gjort pga våken baby i sovetiden da jeg skulle gjøre....
Så snill du erSkulle fint delt med dere![]()
Da får du henge mer med ossHuff altfor mye! To røde dager nå skal bli herlig!
Over halvveis, men det har gått tregt.....2300 nå, 1900 igjen
Hvor mange var det?Over halvveis, men det har gått tregt.....![]()
Joa men det betyr at mannen og snuppa også er hjemmeDa får du henge mer med oss![]()
Lurer jeg også påHvordan ligger vi an nå da tro...
Vi hadde vel 2300 daHvor mange var det?
Usj...de krever kanskje litt oppmerksomhet de også?!Joa men det betyr at mannen og snuppa også er hjemme![]()
Jeg skal sjekkeLurer jeg også på![]()
Oi, det var lite!Tror vi har ca 2900 (om jeg har regna rett da) innlegg nå. Så da må vi henge i tror jeg.
Ja de gjør det! Spesielt om jeg føler meg bedreUsj...de krever kanskje litt oppmerksomhet de også?!![]()
Æsj! Prøver å skravle så mye som mulig!Tror vi har ca 2900 (om jeg har regna rett da) innlegg nå. Så da må vi henge i tror jeg.
Det var ikke voldsomt mye :/Tror vi har ca 2900 (om jeg har regna rett da) innlegg nå. Så da må vi henge i tror jeg.