Juni - skravletråden

Forresten den tinkafu solskjermen er den bra eller er den dårlig? :p

Jeg lurer nesten på om mamma er litt sjalu :(
Hun har alltid strikket til barna, og vi har alltid vært veldig takknemlige.
For en 3-4 måneder siden klarte jeg endelig å knekke denne strikke-koden, og har strikket siden det.
I går når jeg var hos mamma sa hun "så da trenger ikke jeg å strikke til dem lenger, da"....
Har virkelig ikke lyst til at hun skal føle det slik
Kjedelig om hun føler det sånn, du får bare forsøke å overbevise henne om motsatt

På mandag ;)
Blir nok en hard ramadan i år siden den kommer ved årets lengste dag selvom mannen følger tiden i mekka
Dere er muslimer begge to? Men du følger ikke fasten pga graviditeten?
Beklager spørsmålene altså, du jeg syns bare det er spennende :)

Idag skal mannen med et vennepar til Charlottenberg for å handle før ramadan.
Har prøvd å sende med handleliste men ikke lett det gitt :o
Prøver også å finne en ca plan for middager osv selvom bare mannen skal faste da
Håper han fikk med seg det viktigste:D
Når begynner ramadan?

Ja.

Men det viktigste med det er at jeg har en arvelig stor risiko for diabetes, og da er ekstra fett akkurat rundt magen en risikofaktor jeg ikke trenger.

Det er langt viktigere enn kjoleutfordringene mine. Det er derfor jeg prøver å leve litt sunnere slik at jeg får den bort.
Lykke til med det:)
Risikofaktorer vil man jo bli kvitt:)

Vært ikke den allikevel :P jeg dropper geleen og lager en rund kake med blå ostemasse i steden :P
Men jeg skal prøve å bake den traktor-ostekaka med blå gele senere, så jeg får se hvordan det blir :) kan jo hende at det blir guttedåp i vinter ;) (ellers går det vel å lage en rosa traktor og???)
Rosa traktor funker fint:P

Back
Topp