Forresten den tinkafu solskjermen er den bra eller er den dårlig? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du sa detDer venninna mi flytter![]()
Det fortjener du ♡Fikk sove til 10 jeg![]()
JaSlitsomt med tidlig morgen![]()
Så kos ❤Han tok rundt meg og kysset meg etter det med madrassen så ikke så verstfikk sove litt på dagen og bestemme middag idag og i morgen
Det ble lameller til stuen og plise på kjøkkenetDet er jo fintHåper du finner noe du liker og faller for
![]()
Det varer kanskje ei stund? Trodde det var kun uka her jeg skjønner duSkulle og kjøpe det. Men glemte å måle vinduet hjemme, så får kjøpe det til uka
Så søt den er ♡ du er flink!
JaSå kos ❤
Kjedelig om hun føler det sånn, du får bare forsøke å overbevise henne om motsattJeg lurer nesten på om mamma er litt sjalu
Hun har alltid strikket til barna, og vi har alltid vært veldig takknemlige.
For en 3-4 måneder siden klarte jeg endelig å knekke denne strikke-koden, og har strikket siden det.
I går når jeg var hos mamma sa hun "så da trenger ikke jeg å strikke til dem lenger, da"....
Har virkelig ikke lyst til at hun skal føle det slik
Dere er muslimer begge to? Men du følger ikke fasten pga graviditeten?På mandag![]()
Blir nok en hard ramadan i år siden den kommer ved årets lengste dag selvom mannen følger tiden i mekka
Hehe, bare hyggeligTakk for at du skrev det! Da slo det meg at vi og skulle på Kid og ha solskjermingpasset fint da jeg var på kjøpesentra når jeg så den
![]()
Så meget behagelig utVis vedlegget 180715
Når det ikke er noe særlig å være ute må man finne på noe innendørs. Lage hengekøye av bæresjal var stas, det og å bygge med Lego.![]()
God ettermiddagGod morgenrolig start på morgenen idag
vi har vært oppe siden 6:30.
Håper han fikk med seg det viktigsteIdag skal mannen med et vennepar til Charlottenberg for å handle før ramadan.
Har prøvd å sende med handleliste men ikke lett det gitt![]()
Prøver også å finne en ca plan for middager osv selvom bare mannen skal faste da
God ettermiddagGod morgen damer :-D
Hvordan er været?
Vil tro det, er en stund til uansett, lurer på om det var 6 mnd etter fødsel eller en stund etter ammingJa, de har vel et svar![]()
Er vel laber aktivitet idag som vanlig på lørdagerHei og hopp.
Titter en liten tur innom før jeg tøffer videre.
Har det skjedd noe spennende her inne i mitt fravær?
Lykke til med detJa.
Men det viktigste med det er at jeg har en arvelig stor risiko for diabetes, og da er ekstra fett akkurat rundt magen en risikofaktor jeg ikke trenger.
Det er langt viktigere enn kjoleutfordringene mine. Det er derfor jeg prøver å leve litt sunnere slik at jeg får den bort.
Rosa traktor funker fintVært ikke den allikeveljeg dropper geleen og lager en rund kake med blå ostemasse i steden
Men jeg skal prøve å bake den traktor-ostekaka med blå gele senere, så jeg får se hvordan det blirkan jo hende at det blir guttedåp i vinter
(ellers går det vel å lage en rosa traktor og???)