Juni - skravletråden

Plutselig Trondheims tur på oss, 50 % all solskjerming på kid og vi må ha en del så da lønner det seg med en tur :)
Takk for at du skrev det! Da slo det meg at vi og skulle på Kid og ha solskjerming :) passet fint da jeg var på kjøpesentra når jeg så den ;)

IMAG1443_1_1.jpg
Når det ikke er noe særlig å være ute må man finne på noe innendørs. Lage hengekøye av bæresjal var stas, det og å bygge med Lego. :P

Huff så kjipt start på dagen. Håper den blir bedre etter hvert.
Det er såå kjipt når sånn skjer, brent meg på det før:( Og når jeg har ringt å spurt så har de ikke hatt det når jeg kom å skulle hente :o

Stakkars N :( Håper det går bra!

Åssen madrass er det du er på jakt etter?
Random qoute;)
Da er jeg helt ferdig med lua :D

Vis vedlegget 180694

Ble kjempe fin ;)

Dagen er bedre nå, spesielt etter å ha sett lua til lillebror og :D også har vi bestemt at bestiller madrassen på nettet om den ikke er i butikk :) tenkte å spørre om de kan holde den av til mandag etterpå. Flaks det er salg når vi skal ha det og :)

Hun er veldig preget av fallet og gråter masse :( hun driver å nesten sovner for andre gang. Hun kan få sove 10-15 min så kanskje det blir litt bedre :)

Madrass til juniorseng :)

Lua ble så fin :D gleder meg til å kle han opp i de klærne :D ❤️

Da har jeg natta jeg. Blir trangt i kveld da toåringen har fått vondt i magen og vil trosove ved siden av pappaen. 4 stk i en seng.. får se hvem som har vondest rygg i morra tidlig :P
Det hørtes trangt ut:P
Her er mannen bortreist men jeg hadde til slutt to gutter i senga:P

Snuppa våken igjen :) blir hamburger her idag. Men jeg glemte salat og dressing.. Litt surt men :p
Vi får prates senere nå kose med jenta mi ❤️ hun har verandaleppe og sår mellom fortennene. Heldigvis ingen løse tenner :) ha en fin dag :)

Dagen er bedre nå, spesielt etter å ha sett lua til lillebror og :D også har vi bestemt at bestiller madrassen på nettet om den ikke er i butikk :) tenkte å spørre om de kan holde den av til mandag etterpå. Flaks det er salg når vi skal ha det og :)

Hun er veldig preget av fallet og gråter masse :( hun driver å nesten sovner for andre gang. Hun kan få sove 10-15 min så kanskje det blir litt bedre :)

Madrass til juniorseng :)

Lua ble så fin :D gleder meg til å kle han opp i de klærne :D ❤️
Så bra dagen begyner å bli bedre

Back
Topp