Juni - skravletråden

Du.. Jeg hadde det samme med mamma. Når jeg begynte å strikke mer enn bare grytekluter. Vi har fått til en slags ordning med at jeg er sjeleglad når hun strikker bukser til Linnea mi. For det hater jeg å strikke og hun elsker. Og hun strikker også lester. Så tar jeg gensre og mer avanserte mønster. Bare å ønsk deg strikk hos henne og. Så hun ikke føler at nå er det ikke vits mer.
Huff det er kjedelig da
Tenker jo hun bare skal være glad for at du har tatt strikkingen opp igjen.

Spørre hun rett ut da?
Tenker jeg tar en snakk med henne når jeg skal hente barna i morgen.
Vil alltid være takknemlig uansett om jeg klarer det selv eller ikke

Hatt sånn eller?:)
Det har vi, og har den i grunn enda. Vennepar som låner den nå. De vil nok sikkert beholde den da;)

OJ bruker ikke vogn lenger. Kun sovevogn i barnehagen og da duovogn sportsdel.
Har ellers annen trille/vogn på reise.
og har ståbrett.

Tenker jeg tar en snakk med henne når jeg skal hente barna i morgen.
Vil alltid være takknemlig uansett om jeg klarer det selv eller ikke
Gjør det. Jeg måtte ha en sånn snakk med mamma. Hun virka såra over at jeg plutselig kunne strikke mer enn henne. Hullmønstre og slikt. Men nå er det koselig etter vi fikk snakka om det. Hun strikker noe av det mi trenger, jeg strikker annet. Hun mangler ingenting og får heller få for mye ull enn for lite:p er sjeleglad for hvert ullplagg hun lager.

Satte det frem slik at jeg var glad jeg kunne det. For en dag kom når mamma ikke lengre kunne strikke. Da kunne jeg overta som hun overtok strikkinga etter sin mamma og så videre. En i familien har alltid strikka til resten. Så kunnskapen vidrebringes. Og hun vet jeg setter pris på hvert plagg hun lager:)

ikke fan av kombi selv.
Viktig med krav da. Brukes jo mye. håpe det dukker opp noe godt brukt
Ja men de fleste har fire faste hjul og blir nærmest umulig å bruke det her :o
Men tenkt til å ta turen til Karlstad til den butikken som vi linket til og satser på at det hjelper.

Snuppa begynte litt ved 4,5 mnd ;)
Men godt å vite akkurat hva de små får i seg :D

Jada, såklart. Mange må jo begynne før ved 4mnd. Her har vi fullammet til nå. Med unntak av en smaksprøve på banan av overivrig bestefar og storebror;)

Ja men de fleste har fire faste hjul og blir nærmest umulig å bruke det her :eek:
Men tenkt til å ta turen til Karlstad til den butikken som vi linket til og satser på at det hjelper.

Ok jeg foretrekker 4 faste hjul jeg da, men smak og behag:)
Håpe du finner noe:D

Så flinke dere er å stå på ;) Ja det var jo veldig fint vær i går kveld flere steder og man kan jo bli litt slått ut av varmen og ;)

Neida, skal være litt av og på ;)
Vi var heldigvis mange som orket å skravle ;)

Grått og surt ute, blåser gjør det og. Er kjedelig inne, men vet ikke om det blir noe koselig å gå ut når været er slik..:sour:

Den veldige varmen er ikke meldt hit i denne omgang.

Jeg ser sol og skyfri himmel, men det blåser og jeg ser når jeg er på tur flere fjell enn jeg ser hjemme. Og det ligger tåke oppi der. Inn langs fjorden. Ganske drepende for sommervarme.

Så jeg sa til ungene at selv om det SER varmt ut var det ikke aktuelt å ta på badetøy og leke med vannpistoler.
(dessuten er den ene ødelagt og mellomste klarer ikke bruke dem og jeg vet de får sånne vannkanoner som de må trekke vann opp fra ei bøtte med, i sommergave fra mine foreldre når de tar dem med seg på campingtur om et par uker (første helga i sommerferien. Gitt at været er bra, ellers blir det første helga i juli i stedet) fire våte unger i ei campingvogn er ikke så gøy
Høres ut som planen er klar da om ikke annet ;)
Og nei vannleker i høyden nå går ikke

Back
Topp