Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,,du har igrunn rett.. jeg må ha nye men venter til etter graviditeten jeg ogsåJa er det, men vet at bare glassene blir noen tusen så bedre å egentlig vente til etter graviditet også
Sesongavslutninga nå tydeligvis :OVi skal se det både jeg og mannen tenkte vi![]()
Kom, jeg har merDet hadde vært fint![]()
Smågodt,men tomt nå da![]()
Er jo alltid noe med et hus. Møbler og slikt er jo bare kos å pusle med. Men ingen tunge løft før om to ukerTja, huset er ferdig, med store ting mangler kun å få på plass møbler og ting. Også mangler mannen litt eldre arbeid i sikringsskapet.![]()
Hva har du for noe godt da? stoler ikke helt på at du har noe særlig etter det med firkløverKom, jeg har mer![]()
Åja, på sesong 2 eller 3?Sesongavslutninga nå tydeligvis :O
Hahah. Jeg har faktisk melkesjokoladeHva har du for noe godt da? stoler ikke helt på at du har noe særlig etter det med firkløver![]()
Får ikke løfte noe uansett, mannen er strengEr jo alltid noe med et hus. Møbler og slikt er jo bare kos å pusle med. Men ingen tunge løft før om to uker![]()
2. Sesong tre er under skrivingÅja, på sesong 2 eller 3?
Åja : p har bare lest om det2. Sesong tre er under skriving
Hvor langt er dere kommet?Åja : p har bare lest om det
Gikk helt fint detOg det gikk fint, null abstinenser?haha
Har ikke sett noeHvor langt er dere kommet?
Okei da kommer jegHahah. Jeg har faktisk melkesjokolade![]()
Familie besøkJobbe. Enn du?
AhNeei, vi flytta jo og nettopp. Tilbake til hjemstedet vårtvi er fra samme plass. Nå bor vi ikke så langt unna øya senja i troms fylke i nord
![]()
Er jo det som er bestVi har også bare duo. 3 duovogner.