Juni - skravletråden

Da har du en ting å gjøre på listen som sykemeldt;)
Huff bruke mange tusen på nye glass :( har kjempe fin innfatning da, men når den kun korrigerer dobbelt syn og ikke mer hjelper det lite :p

Hva jobber du med? Jeg skal vel egentlig ha permisjon om 2 uker tro?
Er vel 3 uker før termin det starter ja :)
Jeg arbeider med fiberkabel. Står en del ute i gateskap og kummer og merker at det er en del jobber jeg ikke klarer å gjøre nå (er i uke 21) så etter ferien i juli blir det nok lite utejobb tipper jeg

God tid enda:) huset da ? Blir dere ferdig i tide ?
Tja, huset er ferdig, med store ting mangler kun å få på plass møbler og ting. Også mangler mannen litt eldre arbeid i sikringsskapet. :)

Hehe het sjokkert helt i starten men kunne jo ikke hete det etter at sjokket la seg ned og alle mulige andre kallenavn jeg tenkte på var opptatt ;)
Hehe, skulle jeg tatt kattens navn ville jeg het Turid:p

Huff bruke mange tusen på nye glass :( har kjempe fin innfatning da, men når den kun korrigerer dobbelt syn og ikke mer hjelper det lite :p
Ja, kjedelig... men gode briller er verdt det, det vet jeg :)

Er vel 3 uker før termin det starter ja :)
Jeg arbeider med fiberkabel. Står en del ute i gateskap og kummer og merker at det er en del jobber jeg ikke klarer å gjøre nå (er i uke 21) så etter ferien i juli blir det nok lite utejobb tipper jeg
Åja, da skjønner jeg :/

Okei skjønner.
Ka brio vogn var det:)?
De har den vist ikke lengre. Husker ikke helt hvilken det var men var to svingbare hjul foran, evo hjul og duo vogn!
At det er duovogn er virkelig det viktigste!

Back
Topp