Huff bruke mange tusen på nye glassDa har du en ting å gjøre på listen som sykemeldt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff bruke mange tusen på nye glassDa har du en ting å gjøre på listen som sykemeldt![]()
Er vel 3 uker før termin det starter jaHva jobber du med? Jeg skal vel egentlig ha permisjon om 2 uker tro?
Blir spennende å seTror katten min er gravid.. har blitt så tykk om magen de siste dageneblir spennede å se om det kommer noe snart
For en søtingFikk besøk ♡![]()
Tja, huset er ferdig, med store ting mangler kun å få på plass møbler og ting. Også mangler mannen litt eldre arbeid i sikringsskapet.God tid endahuset da ? Blir dere ferdig i tide ?
Tror Svigerbror skal ha han grå, og regner med at hun langhårete blir lett å gi bort.Ja det skjønner jeg! Har dere fått nånn som skal ha kattene da?![]()
Så kanskje få noen kvelder avslappende på sofaDet er bra![]()
Hehe, skulle jeg tatt kattens navn ville jeg het TuridHehe het sjokkert helt i starten men kunne jo ikke hete det etter at sjokket la seg ned og alle mulige andre kallenavn jeg tenkte på var opptatt![]()
Sjokolade og smågodthva snop har du?
Det er bra![]()
Ja, kjedelig... men gode briller er verdt det, det vet jegHuff bruke mange tusen på nye glasshar kjempe fin innfatning da, men når den kun korrigerer dobbelt syn og ikke mer hjelper det lite
![]()
Åja, da skjønner jeg :/Er vel 3 uker før termin det starter ja
Jeg arbeider med fiberkabel. Står en del ute i gateskap og kummer og merker at det er en del jobber jeg ikke klarer å gjøre nå (er i uke 21) så etter ferien i juli blir det nok lite utejobb tipper jeg
Hiihi heeelt hektaHehe, du altså![]()
Ja, hun er et lite sjarmtroll ♡For en søting![]()
De har den vist ikke lengre. Husker ikke helt hvilken det var men var to svingbare hjul foran, evo hjul og duo vogn!Okei skjønner.
Ka brio vogn var det?
Vi skal se det både jeg og mannen tenkte viHiihi heeelt hekta![]()
Litt bedre med Daim da jaHehe, skulle jeg tatt kattens navn ville jeg het Turid![]()
Det hadde vært fintSå kanskje få noen kvelder avslappende på sofa![]()
Smågodt,men tomt nå daSjokolade og smågodtenn du?
Ja, tror detLitt bedre med Daim da ja![]()
Ja er det, men vet at bare glassene blir noen tusen så bedre å egentlig vente til etter graviditet ogsåJa, kjedelig... men gode briller er verdt det, det vet jeg![]()
Vi har også bare duo. 3 duovogner.De har den vist ikke lengre. Husker ikke helt hvilken det var men var to svingbare hjul foran, evo hjul og duo vogn!
At det er duovogn er virkelig det viktigste!