Juni - skravletråden

Nei, fult sykemeldt...
Skjønner det! Og bare nånn uke til permisjon og? :) som jeg gleder meg til permisjon! :) ser for meg at det blir to tøffe måneder etter ferien da.... når jeg må være inn på kontoret istedenfor ute i grøfta på jobben :( får nesten håpe de ikke vil ha meg på kontoret så får jeg søke svangeskapspenger i stedet ;)

Liker du å lese da?
Skulle egentlig brukt briller, og i egypt ville de kun gi briller som korrigerer en av mine to problemer og her er det ikke lett å skulle få tak i siden jeg da må til øyelege! :o så får ofte vondt i hode :(

Følte meg ikke søt :p
Og folk spør om det er pga snuppa eller shadow, litt flaut at det er for shadow :o
Hehe :p
Jeg syns det er søtt at du har samme nick som katten din ♡

Skjønner det! Og bare nånn uke til permisjon og? :) som jeg gleder meg til permisjon! :) ser for meg at det blir to tøffe måneder etter ferien da.... når jeg må være inn på kontoret istedenfor ute i grøfta på jobben :( får nesten håpe de ikke vil ha meg på kontoret så får jeg søke svangeskapspenger i stedet ;)
Hva jobber du med? Jeg skal vel egentlig ha permisjon om 2 uker tro?

Skulle egentlig brukt briller, og i egypt ville de kun gi briller som korrigerer en av mine to problemer og her er det ikke lett å skulle få tak i siden jeg da må til øyelege! :o så får ofte vondt i hode :(
Da har du en ting å gjøre på listen som sykemeldt;)

Hehe :p
Jeg syns det er søtt at du har samme nick som katten din ♡
Hehe het sjokkert helt i starten men kunne jo ikke hete det etter at sjokket la seg ned og alle mulige andre kallenavn jeg tenkte på var opptatt ;)

Back
Topp