Det er detHehe, helgejobbing er slitsomt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detHehe, helgejobbing er slitsomt![]()
hva snop har duNå gjør jeg og det![]()
Det er braResten av vakta gikk heldigvis fort![]()
Fin fest?For en dag. Har gått i ett hele dagen så har ikke vært mye tid til skravling. Sommerfest i bhg og full fart hjemme etter.
Hvordan har deres dag vært?
Skjønner det! Og bare nånn uke til permisjon og?Nei, fult sykemeldt...
Skulle egentlig brukt briller, og i egypt ville de kun gi briller som korrigerer en av mine to problemer og her er det ikke lett å skulle få tak i siden jeg da må til øyelege!Liker du å lese da?
Hjemme nåKos deg![]()
Random quoteFølte meg ikke søt
Og folk spør om det er pga snuppa eller shadow, litt flaut at det er for shadow![]()
Absolutt!Hehe, jeg vil se uansett![]()
De må strikkesRett og slett nydelig!!
God tid endaNei, og nei. Har skrevet liste da![]()
Tusen takkGratulere som vant da![]()
Har du jobb hele helga?Jeg begynner med arbeidshelga i morgen og er sliten allerede... Gruer meg.. Lei av at ungen min ikke kan sove!
Hehe, du altsåRett hjem å se på skam![]()
Ja det skjønner jeg! Har dere fått nånn som skal ha kattene da?Vi har ei voksen katt (som skal sterilisere nå ) og 2 kattunger som skal gies bort. Jeg har nok med ei katt, mann og 3 barn![]()
HeheFølte meg ikke søt![]()
Og folk spør om det er pga snuppa eller shadow, litt flaut at det er for shadow![]()
Hva jobber du med? Jeg skal vel egentlig ha permisjon om 2 uker tro?Skjønner det! Og bare nånn uke til permisjon og?som jeg gleder meg til permisjon!
ser for meg at det blir to tøffe måneder etter ferien da.... når jeg må være inn på kontoret istedenfor ute i grøfta på jobben
får nesten håpe de ikke vil ha meg på kontoret så får jeg søke svangeskapspenger i stedet
![]()
De har butikk en time unna så sett mye der
Da har du en ting å gjøre på listen som sykemeldtSkulle egentlig brukt briller, og i egypt ville de kun gi briller som korrigerer en av mine to problemer og her er det ikke lett å skulle få tak i siden jeg da må til øyelege!så får ofte vondt i hode
![]()
Hehe het sjokkert helt i starten men kunne jo ikke hete det etter at sjokket la seg ned og alle mulige andre kallenavn jeg tenkte på var opptattHehe![]()
Jeg syns det er søtt at du har samme nick som katten din ♡
De har butikk en time unna så sett mye dermen da sett på http://www.kopbarnvagn.se/
Men syns fortsatt det er fryktelig vanskelig! Var der jeg fant en fin brio vogn, men uten vugge mulighet![]()