Juni - skravletråden

I dag har det ikke vært så bra vær. Men ser hvorfor du ikke er så mye inne. Har litt tid når hun er i bhg og minste sover... men ellers har jeg kveldene og litt innimellom.
Jeg elsker kvelder, spesielt når gutten sovner tidlig ;) (skjer ikke så ofte) og best er det om man tok oppvasken med en gang etter maten og allerede har rydda huset litt under kvelden, så man bare kan sitte i sofaen og kose med teks is eller jordbær med samboer.... :) deilige ønskedrømmer, får se om de blir virkelig en dag! ;) :P

Det er somregel kveldene man finner noen inne så man får litt tempo i skravlingen
Ja for da sover gjerne barna osv, så blir eventuelt noen lange dager hjemme. :o

Men nå tror jeg at jeg skal finne allergimedisinen, tisse og finne sengen. Har vært hyggelig å skravle litt i kveld :)
Takk det samme :) mannen ga seg her nå så jeg skal vie han litt oppmerksomhet før vi legger oss :)

Jeg skravler mens mann og barn er på jobb. Og nå og da i mellom på dagen, regner med det blir mindre når lillesøster kommer :)
Du arbeider ikke nå eller?
Mulig det blir mindre når hun kommer ja, men det går jo å skravle når hun sover og spiser og da :)

Jeg elsker kvelder, spesielt når gutten sovner tidlig ;) (skjer ikke så ofte) og best er det om man tok oppvasken med en gang etter maten og allerede har rydda huset litt under kvelden, så man bare kan sitte i sofaen og kose med teks is eller jordbær med samboer.... :) deilige ønskedrømmer, får se om de blir virkelig en dag! ;) :P
Det blir nok skal du se... selv om det ikke trenger å bli i morgen.. man må bare ta tiden å vente tolmodig...nyte de korte øyeblikkene man har

Jeg kommer til å bli sånn gal kattedame om 50 år :p
Jeg er på god vei dit! For uker siden ca putta jeg mengder hønsenetting rundt balkongen så katta forblir inni. Kan jo bare gå nedover fra her :o

Å sånne ting bruker jeg ikke tid på nå, men burde kanskje.
Va litt nøtt til det fordi jeg har gutten aleine imorgen, men tenkte å snike han inn til farmor en tur på formiddagen så jeg kan få to timer å far på handletur innfor babyshoweren jeg skal på på søndag (skal bake og må ha gave). Da må jeg ha liste på hvor jeg skal og hva jeg skal ha så det går fort!! :)

Da har jeg natta jeg. Blir trangt i kveld da toåringen har fått vondt i magen og vil trosove ved siden av pappaen. 4 stk i en seng.. får se hvem som har vondest rygg i morra tidlig :P

Back
Topp