Prøvde spiral, men den støtet kroppen utHuff. Hva du har brukt da?
Derfor brukte jeg ikke noe, og det endte med 3 barn på 4 år
Nå er mannen sterilisert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde spiral, men den støtet kroppen utHuff. Hva du har brukt da?
Tviler på at det blir noe, men jeg jobber med sakenOi, så herlig!![]()
Kjekt med en god grill. Elsker grillmatHehe
Mannen er nøye på grillen her i huset også vi har en sånn stor weber grill med bluss på ene siden.
Har virkelig vært verd pengene for oss![]()
Anbefales altsåEn sånn ønsker nok mannen seg også![]()
Var ikke det travelt?Prøvde spiral, men den støtet kroppen ut
Nå er mannen sterilisert![]()
Vi ogsåKjekt med en god grill. Elsker grillmat
Det skjønner jeg, men man vil vel gjøre alt om det kan hjelpe ❤Vet jo ikke om det er tilfeldig eller faktisk hjelp da. Men skal ta den frem hver kveld om hun fortsetter slik.. Hadde nemlig et håp om å slippe pH måling av henne...
Oy.. da har dere virkelig noe å henge fingrene iPrøvde spiral, men den støtet kroppen ut
Nå er mannen sterilisert![]()
Og med god grunn som du serDet har du jo aldri![]()
Så lenge makter ikke jeg gå uten søvn asså.. Her er det riktignok 2-6 ganger de 6 timene jeg har i senga.. (Av og til 8 -9 timer men oftere 6...)Kjenner til den. Største jenta var 2,5 før hun begynte å sove hele natten. Til vanlig var det 2-4 turer opp iløpet av natten
Men vil tro han greier detDet må han garantert![]()
Eldste er ikke helt gira på kjøtt, men hun synes potetbåter er bedre enn kokt.. så finner somregel noe hun likerVi også![]()
Men dere er jo ikke pålogget hele tiden ;oJa, og skravle med oss![]()
Det er somregel kveldene man finner noen inne så man får litt tempo i skravlingenMen dere er jo ikke pålogget hele tiden ;o
Grønnsaker da? 4 åringen her i huset er sær på kjøtt men vi griller en del grønnsaker for det elsker hunEldste er ikke helt gira på kjøtt, men hun synes potetbåter er bedre enn kokt.. så finner somregel noe hun liker
Hehe, nei ikke hele tidenMen dere er jo ikke pålogget hele tiden ;o
Ja hun er glad i grønnsaker. Er mest det vi griller til henneGrønnsaker da? 4 åringen her i huset er sær på kjøtt men vi griller en del grønnsaker for det elsker hun
Det er braJa hun er glad i grønnsaker. Er mest det vi griller til henne
Eldste er 3år og 7 mnd og minste er 8 mndDet er bra
Hvor gamle er barna dine?