AkkuratHaha, ut på shopping!
Kan bli dyrt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AkkuratHaha, ut på shopping!
Kan bli dyrt!![]()
Pøh, det gjorde han aldri. Men han ville være snill med megHaha, var han lei av å støvsuge?![]()
Hehe ja i verste tilfelle, ellers får jeg gjøre ferdig div prosjekterDa får du lære deg å hekle eller strikke![]()
Hva gjør man ikke for barnaJa hugos... ikke sånn kjempe morro greier, men barna synes det
Blir det bedre med gaviscon burde det jo undersøkes mer!
Kjenner til den. Største jenta var 2,5 før hun begynte å sove hele natten. Til vanlig var det 2-4 turer opp iløpet av nattenTakk for detvært over 1 år med elendig søvn nå.. Er så sliten... Må snu snart?
Så gøy med tivoli daDet er stas... tror vi skal gjøre minst mulig. Tivoli en tur og slappe av resten
Jeg også virkelig.Håper det hjelper så du slipper overtid![]()
Ja... har vært sirkus å noe sånn dino greier de siste 2 helgene og vi har ikke vært på noe, så må vel en tur i morgenHva gjør man ikke for barna![]()
Det har du jo aldriHaha vi får sejeg har ikke troen nemlig!
Hvor lenge er det igjen nå?Jeg har sånn nedpress. Det er ubehagelig når jeg ligger til og med. Håper virkelig ikke jeg skal gå på overtid.
Overtalte mannen til gassgrill for 2 år siden (eller var det i fjor?) Nettop for at vi griller så ofte som vi gjørGriller bare sommersesongen vi![]()
Er mest for eldste sin del..Så gøy med tivoli da![]()
Det må han garantertÅ ja!!!antar han må gjøre en del på slutten og i begynnelsen etterpå
![]()
Ja, og skravle med ossHehe ja i verste tilfelle, ellers får jeg gjøre ferdig div prosjekter![]()
5 uker. Akkurat i dag. Har termin 9 juliHvor lenge er det igjen nå?
Koselig med sommerfest daFor en dag. Har gått i ett hele dagen så har ikke vært mye tid til skravling. Sommerfest i bhg og full fart hjemme etter.
Hvordan har deres dag vært?
Ikke du altså?Er mest for eldste sin del..
Litt ålright å finne på noe da. Syns lørdag og søndag blir lange om det ikke skjer noe.Ja... har vært sirkus å noe sånn dino greier de siste 2 helgene og vi har ikke vært på noe, så må vel en tur i morgen
Man må skravle innimellomJeg skjønner ikke hvordan dere damer får til å skravle så myejeg synes det er noe som skjer hele tiden!
Er det sånn bare fordi man har småbarn (3år) eller har jeg bare for mye å gjøre?
Det er liksom noe som må planlegges og forberedes hele tiden.... Har brukt 2 timer nå på å lage liste på ting som må handles/gjøres imorgen og jeg som tenkte legge meg tidlig i kveld!men vil jo skravle og...
![]()