Juni - skravletråden

Ja, det skjønner jeg. Jeg har gått hjemme siden begynnelsen av februar.. men jeg har sett tv, håndarbeid, sett tv, skravlet og stirret i taket. Jeg har jo slitt med dårlig energi. Ved å sykemelde meg fikk jeg mer overskudd til mann og barn og dermed mindre dårlig samvittighet. :)
Huff..Får vel bite i det sure eple, men vil ikke kjede meg heller ;)

Jeg har sånn nedpress. Det er ubehagelig når jeg ligger til og med. Håper virkelig ikke jeg skal gå på overtid.

Haha ja egentlig :p iallefall når jeg selv tenker tilbake på hvordan den var før jeg begynte med p-piller :p ble jo så dårlig at jeg spydde og vridde meg i smerte. Måtte ta smertestillende fra første følelse av at den kom :p da gikk det greit. Men på piller ingen smerte og ble gravid før jeg fikk den sist, håper egentlig det og :p vært greit egentlig at det er 2 år siden forrige pille mens
Uff, kjipt å bli sååå dårlig:(
Det blir heldigvis ikke jeg lenger... Hjalp å få barn:P

Det er bra da:)
I morgen skal jeg og tuppa på besøk hos en av mine sjefer som bor på gård, tuppa gleder seg masse! Også skal vi vel fortsette her hjemme, håper vi kan flytte inn på rommet vårt ila helgen.
Enn du?
Det er stas... tror vi skal gjøre minst mulig. Tivoli en tur og slappe av resten

Back
Topp