Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg da, eller snart. Har ei på 4 og ei med 5 uker igjen i magenNei har 2 jenter.![]()
Det blir kos, men overgangen kan være hektiskSamme som meg da, eller snart. Har ei på 4 og ei med 5 uker igjen i magen![]()
Vi har kattunger nå, de er så søte. Men akk så ulydigeTror katten min er gravid.. har blitt så tykk om magen de siste dageneblir spennede å se om det kommer noe snart
Det vil jeg tro... blir nok gatemix på frøkena. Hun er reinrasa maincoon, men det er ikke pappanVi har kattunger nå, de er så søte. Men akk så ulydige![]()
Ja, jeg er glad hun eldste er så stor og selvstendigDet blir kos, men overgangen kan være hektiskmen ville ikke vært foruten. Var 1 mnd unna fra å være 3 akkurat 3 år mellom
Åå, min drømmekatt jo ♡Det vil jeg tro... blir nok gatemix på frøkena. Hun er reinrasa maincoon, men det er ikke pappan
En i alle aldersgrupper.Ja, jeg er glad hun eldste er så stor og selvstendig
Også har vi jo ei på 16 som bor her da![]()
Ja de er kjempe fine ❤ veldig kosete pg sosial.Åå, min drømmekatt jo ♡
Så mange gjør det sånn når jeg søkte litt på nettet, så jeg må bare prøve! Fant ikke hjerte-formen jeg trodde jeg hadde, men en traktor-formMasse lykke til
Oppned har jeg aldri prøvd!
Jeg liker kosekatter ♡Ja de er kjempe fine ❤ veldig kosete pg sosial.
Ja,viktig med litt diversityEn i alle aldersgrupper.ja kjekt at de er så pass selvstendig. Nå er det under 200 innlegg igjen på dagens utfordring
så blir vel roligere her inne når det er klart. Tror jeg skal legge meg snar her..
Ja... er egentlig ikke glad i katter, men det er pga at mamma å de hadde en gæren katt. Men mannen sine katter har vært super godeJeg liker kosekatter ♡
Jeg syns bare ikke at jeg får tiden å stikk innomMan må skravle innimellom
Har tre små jeg også, men prøver å være effektiv når jeg først er innom![]()
Tror nok dagsmålet er i boksJa,viktig med litt diversity
Legg deg med god samvittighet du![]()
Alt for fort!! Får komme seg i sengGår såå fort på kvelden![]()
Noe så nydelig!!Fikk besøk ♡![]()
Det vil jeg tro... blir nok gatemix på frøkena. Hun er reinrasa maincoon, men det er ikke pappan
Jeg kommer til å bli sånn gal kattedame om 50 årJa... er egentlig ikke glad i katter, men det er pga at mamma å de hadde en gæren katt. Men mannen sine katter har vært super gode