Juni - skravletråden

Tror katten min er gravid.. har blitt så tykk om magen de siste dagene :) blir spennede å se om det kommer noe snart

Det blir kos, men overgangen kan være hektisk :) men ville ikke vært foruten. Var 1 mnd unna fra å være 3 akkurat 3 år mellom
Ja, jeg er glad hun eldste er så stor og selvstendig:)
Også har vi jo ei på 16 som bor her da :)

Ja, jeg er glad hun eldste er så stor og selvstendig:)
Også har vi jo ei på 16 som bor her da :)
En i alle aldersgrupper. :) ja kjekt at de er så pass selvstendig. Nå er det under 200 innlegg igjen på dagens utfordring :) så blir vel roligere her inne når det er klart. Tror jeg skal legge meg snar her..

Masse lykke til:D
Oppned har jeg aldri prøvd!
Så mange gjør det sånn når jeg søkte litt på nettet, så jeg må bare prøve! Fant ikke hjerte-formen jeg trodde jeg hadde, men en traktor-form :) det burde passe bra på gutte-tema ;)

En i alle aldersgrupper. :) ja kjekt at de er så pass selvstendig. Nå er det under 200 innlegg igjen på dagens utfordring :) så blir vel roligere her inne når det er klart. Tror jeg skal legge meg snar her..
Ja,viktig med litt diversity ;)
Legg deg med god samvittighet du :)

Man må skravle innimellom:P
Har tre små jeg også, men prøver å være effektiv når jeg først er innom:)
Jeg syns bare ikke at jeg får tiden å stikk innom :P men mest sannsynlig er det fordi jeg
1.har ett spill jeg må inn på aller først (men det er bare 2-3 min da, så går det ikke å gjøre mer der)
2. Svarer på sms/messenger/mail
3. Sjekker påminnelser på BV-appen+ev svarer på kommentarer/nye innlegg i oktober 2016
Sååå kommer 4. Skriver på skravletråden....
Hehe, da har det fort gått 10-15 min og da rekker jeg som regel ikke nr 4 :P

Ja... er egentlig ikke glad i katter, men det er pga at mamma å de hadde en gæren katt. Men mannen sine katter har vært super gode
Jeg kommer til å bli sånn gal kattedame om 50 år :p

Back
Topp