Hadde vel hvert vanskeligHehe, monolog da gitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vel hvert vanskeligHehe, monolog da gitt![]()
Vanskelig? Nei det skal jeg få til.Hadde vel hvert vanskelig![]()
Haha var det også, tror ikke hun hadde blitt så gladVanskelig? Nei det skal jeg få til.spørs om Tamara hadde blitt så glad for spammingen min da
![]()
Var vel 2000 igjen i går på denne tiden. Men kanskje mer aktivitet også.Nå er vi vel litt trege i forhold til hva vi burde være eller?
Mangler litt over 1000 innlegg!![]()
Da må vi henge i!Nå er vi vel litt trege i forhold til hva vi burde være eller?
Mangler litt over 1000 innlegg!![]()
Men om vi gjør det sammen blir hun nok gladHaha var det også, tror ikke hun hadde blitt så glad![]()
Spørs hvor mange som er inne og hvilket tempo vi harDere er no bra flinke i juni synes jegom vi bare mangler rundt 1000 nå så burde vi klare det her eller?
![]()
Det er så irriterende. Enkelte burde ikke ha bilalarm...Da var jeg klar!
Er alene med begge ungene i kveld.
Og en J*#*#* bilalarm på verkstedet over gata driver og går med jevne mellomrom... Så måtte sjekke litt opp i det. Skjønte ikke med en gang hvor det kom fra. Så der gikk det en halvtime...
Dere er no bra flinke i juni synes jegom vi bare mangler rundt 1000 nå så burde vi klare det her eller?
![]()
Burde klare det, men har hvert litt labert her syns jegVar vel 2000 igjen i går på denne tiden. Men kanskje mer aktivitet også.
Å så kjedelig! Sikkert en grunn til at den er der og håper den slutter!!Da var jeg klar!
Er alene med begge ungene i kveld.
Og en J*#*#* bilalarm på verkstedet over gata driver og går med jevne mellomrom... Så måtte sjekke litt opp i det. Skjønte ikke med en gang hvor det kom fra. Så der gikk det en halvtime...
Nei... Men jeg så at bilen er uten skilter, står inne på området til verkstedet.Det er så irriterende. Enkelte burde ikke ha bilalarm...
Synes det samme. Var ett helt annet tempo i gårBurde klare det, men har hvert litt labert her syns jeg![]()
Er jo fredag kveld. Pleier å være stillere da...Burde klare det, men har hvert litt labert her syns jeg![]()
Kanskje en feil med den, men om den har gjort det samme før kunne de jo koblet den av for nattenNei... Men jeg så at bilen er uten skilter, står inne på området til verkstedet.
Var det så håper det blir skravlet godt ellers rundt på forumet ogsåSynes det samme. Var ett helt annet tempo i går