Si noe hyggelig tråden!

Synes det er en super hyggelig gjeng inne på generelt, juni skravletråden. Inkluderende og blide :) takk for at dere tar så godt i mot meg selv om jeg har vært borte lenge <3

Jeg digger juni2016-jentene. Makan til godt humør og god støtte gjennom hele svangerskapet...! Tror både ferskinger og erfarne trives, og utveksler kunnskap om alt man kan lure på! Tusen takk! ❤ :)

Lillafrosk har tatt utrolig godt imot meg på prøverforumet, har fått masse gode tips og gode samtaler :)

Vil i tillegg si at hele forumet er fantastisk! Hver gang det er noe jeg lurer på, så er det bare å spørre her. Det er alltid noen pålogget og klar til å svare på alt mulig, får masse gode og reflekterte svar :) En annen ting jeg syns er så flott her er at pga anonymiteten så tør alle være ærlige! Ingen som legger noe imellom, her får man det rett fra levra, slik jeg liker det :p

Hurra for alle som gjør set kjekt å komme å skravle hver dag :)

Jeg har lært mye positivt etter jeg ble medlem her på BV. Setter stor pris på at man kan få svar på alt fra a-å her inne, og at man lærer noe nytt hver dag. Enten det er et tema eller om seg selv. Definitivt det beste forumet i verden :D

Jeg er blitt så glad i hele gjengen jeg, og liker å skravle med dere :-D

Men én stor plass i hjertet mitt går likevel til juni12-jentene; jeg er blitt så utrolig glad i dere alle sammen :-D

Jeg er veldig glad for at babyverden finnes og at dere alle er her.
Da spesielt juni12, oktober16 og damene inne på skravletråden her på generelt ❤

Tamara overgår seg selv stadig vekk, tror faktisk ikke vi kunne hatt en bedre forumansvarlig. :)

Og hele februar 2016-forumet! Føler jeg har fått mange gode venner. :)
Jeg kan signere begge disse❤️ :-)

Back
Topp