Si noe hyggelig tråden!

Syntes det er så fint å ha Kengu her. Hun er så koselig og hyggelig å prate med.

Sara, hva hadde forumet vært uten deg og kunnskapen din? Du er toppers!

RonjaR, alltid blid og hyggelig :) :)

Jeg trives veldig godt her inne. Samtalene på skravletrådene er så hyggelige, lette og morsomme:)
Får svar og hjelp på det man lurer på.
Alle er man flinke til noe her inne, og det er så greit.
Gjelder det mat kan man spørre mesterkokken Musemor, amming så har vi Luztern, Camilla gir meg så masse inspirasjon til strikking, Sara er rå med tall og fantastisk ved utfordringer, Yummy mummy lager mange gode tråder osv osv.

Tanta Bassa er tøff og står for egne meninger, kult!
Ronja tar så godt i mot alle nye her og svarer alle. Alltid blid.
Tamara du gjør en strålende jobb.

Og ikke minst trives så godt med nov. jentene<3

Desmeber - 14 damene ❤️ de har vært en god støtte det siste halvanne året :)

Januar - 17 det skal bli så gøy å bli kjent med alle der over de nesten mndene, kanskje årene :D

Jeg har vært på forumet her siden 2007 å har opplevd utrolig mye rart! Fått meg noen gode lattere. Å kosa meg med mange popcorn tråder og irritert meg grønn over "troll" :P så vil bare takke dere som driver forumet for innsatsen dere gjør, for at vi kan være her å komme oss gjennom prøving, graviditeter, tiden etter og alt i mellom ❤️ dere er topp!

Juli15 damene :) dere er fantastiske, takk for at dere deler deres erfaringer og er så hyggelige, snart er våre små 1 år :)

Kengu og RonjaR dere sprer masse positiv energi i skravletråden :) dere er fantastiske :D

Bentleif my kardashian fan :) endelig en som digger serien like mye som meg :D

Tamara : du gjør en kjempe bra jobb :D all creds til deg :) we love you.

Juli15 damene :) dere er fantastiske, takk for at dere deler deres erfaringer og er så hyggelige, snart er våre små 1 år :)

Kengu og RonjaR dere sprer masse positiv energi i skravletråden :) dere er fantastiske :D

Bentleif my kardashian fan :) endelig en som digger serien like mye som meg :D

Tamara : du gjør en kjempe bra jobb :D all creds til deg :) we love you.
Veldig gøy å ha en å dele intrige med :D I love it :) ❤️

Oi, hvor skal jeg begynne..

RonjaR, Kengu og Sara dere er noen fantastiske jenter jeg har blitt veldig glad i
OJ&SE<3, jeg hadde ikke sett deg på en stund og vurderte å etterlyse deg og brått så var du der, gjett om jeg ble glad
_Mymlen_ og Becymams, hva hadde terminforum vært uten dere?

Camilla91- takk for at du er den du er, og takk til babyverden for at jeg fikk bli kjent med flotte, fantastiske deg ♡

Kengu- jeg digger deg!!

Shadow- takk for at du er du, gravide du med saklige innlegg som kan gå i det uendelige :)

Jeg synes det er fantastisk at man så og si alltid får hyggelige og gode tilbakemeldinger, fra mennesker som vet å oppføre seg i et forum! Det gjelder dere alle :-)

Back
Topp