Juni - skravletråden

Og når man snakker om klær. Og absurde størrelser. Jeg kjøpte meg bikini. Hvilket aldri er en høydare for humøret. Nededel i 36. Den ligger nemlig nedenfor magen. Der er jeg min vanlige størrelse. Topp? Jeg gikk inn og ut noen ganger før jeg fant en jeg klarer å stappe puppene oppi. Rett nok ammer jeg, men... 42???

Min tåler vann. Det er en Sony Xperia z....et eller annet.... 3?

Akkurat do har jeg ikke prøvd, men våt har den også blitt ja.

Men flisgulv er harde
Så greit da.
Jeg har en htc et eller annet.
Venter på en ny nå. Har bestilt. Så gleder meg til den kommer.

Ja, desverre er magen min fortsatt slik etter siste fødsel, men dette var av de absolutt mindre flatterende plagg jeg har prøvd og sendte humøret i bunn.

Babyen min er fem mnd. Jeg er ikke gravid
Vet det så derfor skjønner jeg godt at du ikke likte kjolen :( man vil ikke se ut som om man er 5 mnd på vei så sant man ikke er det :(

Du får se om det finnes andre kjoler :)

Har z 1 mener jeg og den har fått hvert overalt. Aldri opplevd skjermen har knust med Sony da :o
Tror jeg hadde z1 før. Den blacka ut i nov 15, så da fikk jeg denne

Irritert.

Mistet telefonen. Den har sånn lommebok rundt, for jeg mister den ned nesten daglig. Plukker opp og går videre. Oppdager neste gang ei stripe. Nei, to, nei flere. Knust skjermen.

Helt brukbar enda altså, men knust tvers over midt på. Bare et halvt år gammel.

Så kjipt!!!

Men det er litt feil av en i 80 % lønn permisjon med arbeidsledig mann og mulig behov for 7 mnd ulønnet permisjon før bhg å shoppe etter kjole-sandaler når jeg selvsagt går på ecco til en tusenlapp. Og egentlig trenger sånne vanlige "bruks-sandaler" mer. Og allerde har shoppet for en tusenlapp. Og ikke funnet kjole. (men amme-bher str "har ikke nyfødt og superspreng lenger", og bikini...)

Mannen ferdig i møte, setter pent fra meg sandaler og går for å møte ham.

Nei.. Synes det blir så rart liksom.. Som en unge som gråter etter godteri..

Takk for forståelsen.. Men det understreker vel bare hvordan dette kvinnemennesket er.. Hun kutta meg ut fra snap, slutta å kommentere/like alle mine bilder på face og insta.. Men så begynte bryllupsforberedelsene og det haglet plutselig inn med snap fra henne.. Tror hun MÅ hovere over meg at nå blir hun gift og det er ikke jeg.. Hun tror hun er mye bedre enn meg. Men ærlighet varer mye lengre enn falskhet og løgner.. Synes bare det er så dumt hun nå holder på å lokke svigermor inn.. Jeg,min mann og våre barn blir nesten skyves til side.. Kun de som blir viktige.. Alt vi hører om er at den ungen gjør det og den andre gjør slik.. LEI.. (Huff dette ble langt sutreinnlegg)
Så trist når det blir sånn:(
Høres ikke ut som om hun er mye å spare på....bare kjipt det er familie:(

Vet det så derfor skjønner jeg godt at du ikke likte kjolen :( man vil ikke se ut som om man er 5 mnd på vei så sant man ikke er det :(

Du får se om det finnes andre kjoler :)
Nettopp. Man vil ikke det.

Mini skal selvsagt ikke sove og hvis han ikke har luren sin så ender jeg med en overtrøtt unge i 2-3 tiden som kommer til å hylgrine til leggetid :confused:

Back
Topp