Juni - skravletråden

Huff da! Kan skjønne du er skuffet
Jeg skjønner godt du er skuffet. Det hadde jeg også vært.
:( så rart. Jeg skjønner du er skuffet. Vet du hvorfor? Altså, har du snakket med henne om det?
Nei.. Synes det blir så rart liksom.. Som en unge som gråter etter godteri..

Oj det var da litt rart spør du meg

Så trist!:( skjønner godt du er skuffet...

Huff da. Skjønner godt du er skuffet.

Høres veldig spesielt ut og skjønner godt at du er skuffet! :o
Takk for forståelsen.. Men det understreker vel bare hvordan dette kvinnemennesket er.. Hun kutta meg ut fra snap, slutta å kommentere/like alle mine bilder på face og insta.. Men så begynte bryllupsforberedelsene og det haglet plutselig inn med snap fra henne.. Tror hun MÅ hovere over meg at nå blir hun gift og det er ikke jeg.. Hun tror hun er mye bedre enn meg. Men ærlighet varer mye lengre enn falskhet og løgner.. Synes bare det er så dumt hun nå holder på å lokke svigermor inn.. Jeg,min mann og våre barn blir nesten skyves til side.. Kun de som blir viktige.. Alt vi hører om er at den ungen gjør det og den andre gjør slik.. LEI.. (Huff dette ble langt sutreinnlegg)

Her er det meldt 11 i dag men allerede er det godt over det.. Heldigvis.. Selv om meldingene ikke bruker ta feil den veien :p
Jeg ser noen solgløtt her nå og nå. Men tempen er kald og det blåser litt

Jaa:p Den gjemmer seg bak skyer innimellom, men titter mye fram:D
Det skjedde plutselig her også :) du kan jo være værvarselet mitt du, for det virker som om jeg får akkurat samme været ca 30 min etter deg :p

Takk for forståelsen.. Men det understreker vel bare hvordan dette kvinnemennesket er.. Hun kutta meg ut fra snap, slutta å kommentere/like alle mine bilder på face og insta.. Men så begynte bryllupsforberedelsene og det haglet plutselig inn med snap fra henne.. Tror hun MÅ hovere over meg at nå blir hun gift og det er ikke jeg.. Hun tror hun er mye bedre enn meg. Men ærlighet varer mye lengre enn falskhet og løgner.. Synes bare det er så dumt hun nå holder på å lokke svigermor inn.. Jeg,min mann og våre barn blir nesten skyves til side.. Kun de som blir viktige.. Alt vi hører om er at den ungen gjør det og den andre gjør slik.. LEI.. (Huff dette ble langt sutreinnlegg)
Høres skikkelig kjipt ut spør du meg

Liker ikke sånne folk og forstår meg ikke på dem heller!

Dere får bare distansere dere fra henne

Høres skikkelig kjipt ut spør du meg
Liker ikke sånne folk og forstår meg ikke på dem heller!

Dere får bare distansere dere fra henne

Ja er ikke mye one big happy familiy her nei.. Noe som fra deres side EE veldig "ønsket" men handlingene deres sier mer enn ord... Ja jeg distanserer meg. Orker ikke bruke krefter på det. Sletta fra snap, kommenterer ikke eller liker ikke noe hun legger ut heller.. Bare blar forbi

Ja er ikke mye one big happy familiy her nei.. Noe som fra deres side EE veldig "ønsket" men handlingene deres sier mer enn ord... Ja jeg distanserer meg. Orker ikke bruke krefter på det. Sletta fra snap, kommenterer ikke eller liker ikke noe hun legger ut heller.. Bare blar forbi
Høres ut som det beste å gjøre for deg syns jeg. Tenk at det er heller hennes tap:)

Haha hun vil heller at du skravler ja? Kan jo ikke slappe av heller, har jo et mål å nå! ;)
Jepp, jeg skravla bra i går, nesten så jeg fortjener en dupp altså :p haha

Back
Topp