Juni - skravletråden

Ligger våken i sengen. Med småen i min seng fordi jeg var alene hjemme. Han ligger på håret mitt og jeg får ikke beveget meg. Heldigvis hadde jeg nettbrett. Men så ringte telefonen før 7 om morningen... Joda noen på jobb hadde forsovet seg.. Å dermed måtte jeg stå opp i en fart. Ringte tilbake og da var hun selv på vei til jobb. Jeg trengte ikke å gjøre noe.. Men jeg var jo LYS våken!! Ikke gøy,,
Kjedelig å bli vekt

God morge damer.
Her er ei kjørt i bhg og andre tar 1. Duppen... så nå skal jeg se om jeg får laget meg litt frokost.
Hva er deres dagsplaner?
ImageUploadedByBV Forum1464934781.871650.jpg
God morgen :) Fått ladet batteriene ;) Her fraktes det for fult og jenta er levert i bhg ;) Planen i dag er å pakke og ta en tur innom jobben for å lever timelistene ;) Og så er der av gårde til hytta da :) Hva med deg?

I helgen skal svigerinna mi ha utdrikkingslag. Jeg er ikke invitert. Noe jeg er veldig skuffet over.. Vi er ikke akkurat verdens beste venner, men langt ifra uvenner.. I mitt hode (og alle mine venner) er en svigerinne nr 1 som skal inviteres.. Men dette føler jeg egentlig bare er med på å synliggjøre enda mer hva hun mener om familiebåndet....
Så trist!:( skjønner godt du er skuffet...

Jenter, jeg trenger hjelp! :)
I helgen skal jeg i babyshower og har lovt å bake en ostekake. Men jeg ville gjerne "styla" kaka litt så det blir mer "gratulerer, det blir en gutt" :) problemet er at jeg KAN ikke laga fine kaker og har aldri drevet på med pynt, så det MÅ være enkelt...
Hvordan blir blåbærgele i fargen? Er den for mørk for "gutte-tema"? Kanskje man skal droppe gele? Skulle jeg hatt friske bær oppå kaka, eller inni gele?
Tenkte en tanke på at få tak i en liten baby-figur og trykke den inni en gele-form som lagets som en "halv ball" og ha oppå, men tror dere som kan det her at det vil bli bra? :eek:
Har en hjerteform jeg tenkte å bruke så blir i hvert fall formen på kaka litt annerledes :)

Også lurer jeg på gavetips ;) rundt 200kr. Det er hennes 3e barn, og andre gutt, så hun har vel det meste :p

Edit: tror jeg lager en egen tråd for det her :) enklere for meg å se svarene ;)

Den blir ikke så fin blå synes jeg. Og ganske mørk. Mer lilla.
Da ville jeg heller kjøpt en lys pakke. Og brukt blå kondidorfarge.

Rundt 200kr...hmm..kjøpe en liten kurv fylle med zinksalve, badeolje, tannkrem og tannbørste.
Eller gavekort på kino. Kan hun gå på babykino

Back
Topp