Ikke i det hele tattJa i
ja i grunn, hva med deg?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i det hele tattJa i
ja i grunn, hva med deg?![]()
Her er det bare 10°enda så må vente å se om sola slipper skikkelig til førstGod morgen
Det er sååååå varmt
Hva fikk gutta dine?Jeg fant klær til gutta, ingenting til meg selv![]()
Tipp topp herhvor bor hun ?
ja kost meg masse
takk i lige mådejada alt er fint. Med deg da ?
Ikke vært meninga det![]()
Ja. Får utedress av mamma og pappa. Det kommer godt med så dyre som de erSmart det![]()
Her er det dobbelt så varmtHer er det bare 10°enda så må vente å se om sola slipper skikkelig til først
Herlig med aktivitet!Lillesøster er helt vill i magen i kveld
Ikke sååå lita160 og normalt bygd
Godt å bli sponset littJa. Får utedress av mamma og pappa. Det kommer godt med så dyre som de er![]()
Nei.. var jo ca 2000 innlegg igjen når vi hadde bare 2t på ossIkke rart vi var det i grunn
Jippi, det var på tideHurra vi klarte dagens mål
Jeg har lagd den noen ganger. Men altså til bursdag. Den er ikke blå.Er det jeg er redd for også... Har aldri brukt den før :/
Å s klarte vi ikke det forrige ukeNei.. var jo ca 2000 innlegg igjen når vi hadde bare 2t på oss
Håper både du og telefon er fulladet nåMen nå fikk jeg kritisk lav på batteri nivå... så da får jeg sette den på lading og lade meg selv samtidiggod natt damer
Ja ikke sant velJippi, det var på tide![]()
Det er kjekt. Sparer mye penger på detJa. Får utedress av mamma og pappa. Det kommer godt med så dyre som de er![]()
Ikke sant. Er nok ikke så unormalt at de kan flate litt ut når de blir så aktiveGjør nok det. Blitt temmelig aktiv siden siste kontrollog har strekt seg. Så kroppen har vel hatt nok å gjøre
pluss melkefri kost. Ikke veldig enkelt. Men det blir
![]()