God oversikt i de... men sikkert stor forskjell på en tysk og en japansk i forhold. Med tanke på kvalitet og hvis man skal kjøre langt hver dagSitter så høyt og god bakkeklaring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God oversikt i de... men sikkert stor forskjell på en tysk og en japansk i forhold. Med tanke på kvalitet og hvis man skal kjøre langt hver dagSitter så høyt og god bakkeklaring![]()
Er du klar nå?Ja, jeg håper absolutt !
Ja dessverreJa sånn er byggebransjen :/ det er lite jobber for de akkurat nå :O gøy at de jobber med det sammeja utenfor byen har vi nok råd vi skal se etter hvert
jeg får ikke lån kun han så :/
37 % herDet passer bra for nå minker batteriet fort. Kun 6% nå
Hvem gjør det?Ja, veldig. Eller det mangler litt fuging og montering av vedovn, men det skal ikke jeg gjøre uansett![]()
Hyggelig å prate med deg i dagMen nå fikk jeg kritisk lav på batteri nivå... så da får jeg sette den på lading og lade meg selv samtidiggod natt damer
9% her og står i laderen37 % her
Det gjør viHyggelig å prate med deg i dagHa en riktig god natt så s alles vi i morgen?
![]()
Ledningen min er ikke lang nok ;p9% her og står i laderen![]()
God natt og sov godtMen nå fikk jeg kritisk lav på batteri nivå... så da får jeg sette den på lading og lade meg selv samtidiggod natt damer
Ja, jeg er jo så lita selv også så jeg hører det er verre daBegynner vel å bli trangt ja![]()
Takk for påminnelsen må slenge håndklær i tørketrommelenMå vaske mer klær
Til hva?Er du klar nå?
Skal ønske oss endel bhg klærGod ide![]()
Mureren, vil ønsker å ha alle papirer i orden så da får.han gjøre detHvem gjør det?
Smart detSkal ønske oss endel bhg klær![]()
Hvor høy er du?Ja, jeg er jo så lita selv også så jeg hører det er verre da
Bare hyggelig søtaTakk for påminnelsen må slenge håndklær i tørketrommelen