HuffJoda den går ned med paracet. Heldigvis var ikke feberen så høy tidligere på dagen i går og i dag, så hun har klart seg uten paracet på dagen. Får før hun legger seg.
Men hosten er verst... Hoster hele tiden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HuffJoda den går ned med paracet. Heldigvis var ikke feberen så høy tidligere på dagen i går og i dag, så hun har klart seg uten paracet på dagen. Får før hun legger seg.
Men hosten er verst... Hoster hele tiden..
Pju godt å høre søta ❤Jaja, jeg liker deg uansett
Jenta kommer ikke til å mangle ull i vinterFrk dyktig
Har du det bra da?hvor bor hun ?
ja kost meg masse
takk i lige mådejada alt er fint. Med deg da ?
Ikke vært meninga det![]()
Luksus tenker jegJa. Og ikke minst få plass til mer enn bare barnevogna i bilen![]()
Yes det var detDet var vel koselig
Emaljungan tar jo så å si hele bagasjerommetIkke sant![]()
Nei det tror jeg pJenta kommer ikke til å mangle ull i vinter![]()
Kanskje faktisk litt bedrePju godt å høre søta ❤
Oi går det an å bli permittert for at de ligger etter? Eller at det er lite jobb? Mannen min er også elektrikerJahan er elektriker og permittert da det stedet han skulle jobbe på ligger etter, derfor august. Nei :/ jeg kan ikke tjene mer for kroppen min takler ikke jobb. Skulle ønske jeg kunne bidra mer
kommer til å bli strammere når vi flytter og får bil + 2 barn. Men vi klarer det
![]()
Da er det greit å selgeVil ikke ha flere![]()
Men det er jo kjekt å strikke litt. Da vet du iallefall hva du har på ungenJenta kommer ikke til å mangle ull i vinter![]()
Jeg måtte snakke litt med mannen, og broren hans som har bygget skap i kveld. Og 16 åringenYes det var det
Og praktiskLuksus tenker jeg![]()
Vår tar absolutt hele faktiskEmaljungan tar jo så å si hele bagasjerommet
Jeg leste denNei ikke alltid lett det der.
Her er en artikkel om det.
http://www.vg.no/rampelys/tv/nrk-tar-grep-for-ikke-aa-miste-16-aaringene/a/23693330/
Hehe ikke minstOg praktisk![]()
Yey liker detKanskje faktisk litt bedre![]()
Har baggen i baggen. Har litt plass på sidene.Vår tar absolutt hele faktiskhar måttet ta vekk hattehylla