De luene er så fineSånnVis vedlegget 180424Vis vedlegget 180425Vis vedlegget 180426
Tjukt garn og tjukke pinner. Så går fort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De luene er så fineSånnVis vedlegget 180424Vis vedlegget 180425Vis vedlegget 180426
Ja. Er begynt på ei alleredeDe luene er så fine
Joda den går ned med paracet. Heldigvis var ikke feberen så høy tidligere på dagen i går og i dag, så hun har klart seg uten paracet på dagen. Får før hun legger seg.Stakkar Litavil den ikke ned?
Ånei, da blir jeg trist!Å ja må jo detkan jo ikke bare forlate dere nå
![]()
hvor bor hun ?Skal til mamma![]()
ja kost meg masseKost deg?
takk i lige mådeGod kveldkoselig å se deg igjen!
Alt bra?![]()
Ikke vært meninga detJa, du har det![]()
Det blir fint å trille.med
Ja.. får jo solgt de igjen til ca 2000 etter... så er jo ikke så mye man taperHerlig. Sånne tilbud må man ikke la gå fra segevt så har jollyroom de til 4000
Det var vel koseligFikk besøk av naboen
SånnVis vedlegget 180424Vis vedlegget 180425Vis vedlegget 180426
Ja. Og ikke minst få plass til mer enn bare barnevogna i bilenDet blir fint å trille.med)
Blir nok sett før eller sidenSkal ikke si du MÅ se det, men er ganske interessant å se hvordan dagens ungdom har det i dag![]()
Hahaha. Blir dyrt dette for degSå enkelt og flott utMen må slutte å spørre deg , faller for alt
![]()
SantJa.. får jo solgt de igjen til ca 2000 etter... så er jo ikke så mye man taper
Det er det jeg også tenker. Spesielt når man skal på ferieJa. Og ikke minst få plass til mer enn bare barnevogna i bilen![]()
Vil ikke ha flereSantde selges vel greit
jeg tenkte å beholde denne til nestemann også
![]()
Jaja, jeg liker deg uansettNope er ikke det
Ikke santDet er det jeg også tenker. Spesielt når man skal på ferie
Frk dyktigJa. Er begynt på ei allerede![]()
Du som har strikka?