August 2016

Fikk vite i dag at vi får kort regime i begynnelsen av august:) Lurer på om man må sette i gang mensen først..? Forsto på henne jeg snakket med at man ikke trengte det? Noen som vet?

Fikk vite i dag at vi får kort regime i begynnelsen av august:) Lurer på om man må sette i gang mensen først..? Forsto på henne jeg snakket med at man ikke trengte det? Noen som vet?
Du skal bare ringe inn mensen du får i august. Mener å huske at noen folk får tilsendt alle reseptene/papirene i posten i god tid før oppstart. Er du usikker, så ta kontakt med dem og spør.

Jeg følger litt her jeg:) startet på første forsøk nå i mai/juni, men pga dårlig respons på Menopur så avbrøt vi på sprøytedag 9 og prøver igjen i august. Blir da Puregon

Har du regelmessig mens så trenger du ikke det :)
Du skal bare ringe inn mensen du får i august. Mener å huske at noen folk får tilsendt alle reseptene/papirene i posten i god tid før oppstart. Er du usikker, så ta kontakt med dem og spør.

Har nesten aldri mensen. Da må det vel settes i gang. Bare hørtes ut på hun jeg snakket med at man kunne begynne rett på menopur...:rolleyes:

Melder meg inn her selv om jeg egentlig hører til i september hvis det er ok?
Skal ha kort regime med sprøytestart i (uke 34/35) :-)

Vi skal ha søskenforsøk. Fikk en datter etter ICSI i 2013.
Har nå hatt et avbrutt fryseforsøk i april da de siste eggene ikke tålte tiningen, et avbrutt forsøk i mai da de to eggene vi fikk ut ikke ble befruktet også skulle vi egentlig starte opp igjen med nytt forsøk i juni men legen fant en stor cyste på den ene eggstokken så nå må vi vente til aug/sept :-/

Da melder jeg meg inn her.
Har nettopp hatt ett mislykket fersk-forsøk nå i mai #2 ICSI.

Fikk to egg på frys, og de vil forhåpentligvis bli satt inn i midten av august.

"Bare" 1,5 mnd igjen :)

Sånn det ser ut nå er jeg på dag 10 i syklusen rundt 1-2 august og de på klinikken er tilbake 1 august. Håper vi får komme inn på kontroll da altså!

Da har jeg fått bekreftet fryseforsøk i uke 34 (slutten av august).
Vi har ferie i hele august, så da blir det ikke så lett å planlegge noen reiser.
Holder oss i Norge mest da hvertfall. Satser på en varm og deilig august :)

Melder meg på denne! Vi skal i gang med forsøk nr 2 nå i sommer, skal ha innsett ca uke 33, hvis alt går etter planen! hadde positiv test på første forsøk nå i mai,men "mistet" med en gang.. Var redd vi ikke fikk starte før etter ferien, men skal ringe inn mens allerede nå i juni! Håper det vil klaffe for oss denne gangen!

Melder meg på her jeg og da. Forsøket i juni ble avbrutt før sprøytestart, så da venter jeg på en ny plan og håper det bli i august. Dette blir vår 1. ivf forsøk.

Noen av dere som har konkret dato for spraystart? Noen som har en plan med kort protokoll?

Melder meg på her jeg og da. Forsøket i juni ble avbrutt før sprøytestart, så da venter jeg på en ny plan og håper det bli i august. Dette blir vår 1. ivf forsøk.

Noen av dere som har konkret dato for spraystart? Noen som har en plan med kort protokoll?

Synd det ble avbrutt forsøk... :(

Jeg skal ha fryseforsøk, så starter på medisiner på første blødningsdag i august. Regner med det blir i løpet av den første uka :)

Jeg skal ha fryseforsøk, så starter på medisiner på første blødningsdag i august. Regner med det blir i løpet av den første uka :)
Da tror jeg vi to ligger veldig likt :) Skal få mensen ca 5. August. Også fryseforsøk

Back
Topp