Prøverøret
Glad i forumet
Fikk vite i dag at vi får kort regime i begynnelsen av august
Lurer på om man må sette i gang mensen først..? Forsto på henne jeg snakket med at man ikke trengte det? Noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du regelmessig mens så trenger du ikke detFikk vite i dag at vi får kort regime i begynnelsen av augustLurer på om man må sette i gang mensen først..? Forsto på henne jeg snakket med at man ikke trengte det? Noen som vet?
Du skal bare ringe inn mensen du får i august. Mener å huske at noen folk får tilsendt alle reseptene/papirene i posten i god tid før oppstart. Er du usikker, så ta kontakt med dem og spør.Fikk vite i dag at vi får kort regime i begynnelsen av augustLurer på om man må sette i gang mensen først..? Forsto på henne jeg snakket med at man ikke trengte det? Noen som vet?
Stor klemHåper du får en plan å forholde deg til snart
![]()
Så leit du ikke har fått planKanskje du må på forsamtale først da..
Har du regelmessig mens så trenger du ikke det![]()
Du skal bare ringe inn mensen du får i august. Mener å huske at noen folk får tilsendt alle reseptene/papirene i posten i god tid før oppstart. Er du usikker, så ta kontakt med dem og spør.
Melder meg på her jeg og da. Forsøket i juni ble avbrutt før sprøytestart, så da venter jeg på en ny plan og håper det bli i august. Dette blir vår 1. ivf forsøk.
Noen av dere som har konkret dato for spraystart? Noen som har en plan med kort protokoll?
Melder meg på her jeg og da. Forsøket i juni ble avbrutt før sprøytestart, så da venter jeg på en ny plan og håper det bli i august. Dette blir vår 1. ivf forsøk.
Noen av dere som har konkret dato for spraystart? Noen som har en plan med kort protokoll?
Da tror jeg vi to ligger veldig liktJeg skal ha fryseforsøk, så starter på medisiner på første blødningsdag i august. Regner med det blir i løpet av den første uka![]()
Det gjør vi da. Har beregnet at mensen skal komme rundt 5./6.Da tror jeg vi to ligger veldig liktSkal få mensen ca 5. August. Også fryseforsøk