Sånn er det bare. Får stikke innom når man har tidSamme herhar ikke sjans til samme tempo som før...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det bare. Får stikke innom når man har tidSamme herhar ikke sjans til samme tempo som før...
Synes tempo har gått ned... må få det opp igjenSamme herhar ikke sjans til samme tempo som før...
Det er fredfulltHøres koselig ut å sitte ute![]()
Var en kort visitt?Gått hjem nå
Tror detDenne varmen er noe møkk for de små altså![]()
Nei får følge ivrig medIkke så lett å vite enda![]()
Nydelig lyse rosa, ringefingerene ble rosa med litt glitterHvordan ble neglene?
Knis
Stemmer detBabyjogger City mini GT eller noe?
Vi har storebroren ;-)Den er på tilbud på barnas hus nå til 2999. Vurderer å kjøpe den... har en gammel sliter av en emmaljunga... tung å upraktisk
Hurra for bilde i morgen :-DNydelig lyse rosa, ringefingerene ble rosa med litt glitter
Bilde kommer i morgen!
Ble sommer-rosa neglerÅåå hvordan ble neglene? Du har virkelig utnyttet fridagen dinShoppet mye?
Ja, stille og rolig, var en tur på sykehuset pga litt lite liv og hovne føtter, alt var fintogså har jeg vært en del med jenta mi
![]()
Er den jeg har lyst på, men den er så dyr.. det går mannen aldri med påVi har storebroren ;-)
Babyjogger City elite![]()
Veldig fornøyde![]()
Du kler nok det meste, snuppaDe hadde sett på bilder i går kveld, deriblant fra dåpet til OJ. Da var jeg visst brunette. Eller i alle fall lys med mye mørke striper. I følge svigermor var jeg en gudinne. haha. Og svigerfar sa jeg var nydelig med den fargen. Så de fikk meg til å tenke, men magefølelsen sier mest lys uansettEr liksom blondine jeg
Jo takk...all slags man skal slite med![]()
Tror ikke det er den vi har. Har du link?Den er på tilbud på barnas hus nå til 2999. Vurderer å kjøpe den... har en gammel sliter av en emmaljunga... tung å upraktisk
Tja, finnes nok noen unntak ...Tror ikke rød er meg for eksDu kler nok det meste, snuppa![]()
Ikke?du overrasker megDet er jeg ikke![]()
He he samme herKjenner jeg er trøtt så![]()
Den ser jeg.. Håper på fra august av da! For da kan han vel jobbe? Hvor jobbet han før?Ja må det dahan ble ringt opp om jobb til 11.juli men siden jeg har termin snart så valgte det firma de skulle leies ut til å velge noen andre
er jobb fra august sier de. Har ikke merket så mye, men vi har begynt å tenke på hva ting koster enda mer enn før
![]()
Klompelompe halser og luer. Pluss settet bak i boka. Jakke og bukse jeg ser mange strikkerDen buksedrakten...hva mer?