Har ikke helt oversikt på hvor mye vi mangler nå, men det går da fremoverBlir nok når vi når kravet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke helt oversikt på hvor mye vi mangler nå, men det går da fremoverBlir nok når vi når kravet
Ååå hvordan ble neglene? Du har virkelig utnyttet fridagen dinHelt super
Nye negler og shopping!
Du da?![]()
Små barn store glederHaha, små gleder![]()
Joda,forsåvidt enig med deg.Vi er ikke negative til serienSynes det er bra at de ønsker å strekke ut til 16 -18 år
Jeg ser fordi jeg selv kan sette meg i samme situasjoner da jeg gikk på vgs, og synes det er greit å følge med hvordan dagens ungdom har det i dag
Hadde et helt annet syn på hvordan det var før jeg så dette
![]()
Ikke så lett å vite endaSålenge ikke det blir mange mange tusen innlegg![]()
Måtte kose litt frøken innimellom ;-)Ja man får liksom ikke unnlatt detEffektiv og kjærlig
![]()
Det ble mini jaGratulerer med ny vogn
Det ble mini ja. Håper dere blir fornøyd![]()
Mener det var snakk om 600 for litt sidenHar ikke helt oversikt på hvor mye vi mangler nå, men det går da fremover![]()
Mener de du burde være mørk?
Lykke til med valget![]()
Så gøy med ny vogn. Skjønner den må testes med en gangDet ble mini jamå teste den imorgen
![]()
Babyjogger City mini GT eller noe?
Denne varmen er noe møkk for de små altsåHun fikk ikke sove i bhg pga dethusker ikke hvordan hun var i fjor på soving på denne tiden
Samme herEr vel ikke helt der akkurat nå. Passe travelt for tida![]()
Så deiligBle såå mye kjøligere her inne nå![]()
Det må da gåMener det var snakk om 600 for litt siden
Jeg har så mange prosjekter jeg skal strikke fremoverFare for det ja![]()
Så skjønnJa hun gleder seg kjempe mye og snakker gjerne om babyen samt mener vi må kjøpe to av alt mulig, en til henne og en til baby![]()
Gleder deres seg?
Den er på tilbud på barnas hus nå til 2999. Vurderer å kjøpe den... har en gammel sliter av en emmaljunga... tung å upraktiskBabyjogger City mini GT eller noe?
Jeg har så mange prosjekter jeg skal strikke fremover![]()
Babyjogger city elite miniHvilken vogn er det?