Tror ikke jeg er mot støv, men i år virker det som at det er værre enn tidligereÆsj det er kjedelig .
Er allergisk mot støv og blir ikke bedre under pollen sesongen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg er mot støv, men i år virker det som at det er værre enn tidligereÆsj det er kjedelig .
Er allergisk mot støv og blir ikke bedre under pollen sesongen![]()
Så kjektLang
Men fikk besøk av to gamle venninnerdet var koselig
![]()
Skal du til frisør?Er så usikker på hva jeg skal gjøre med håret mitt. Hmm.
Er så vanskelig syns jeg![]()
Så fin den bleJa. Så er knotete til tider. Plassen kunne vært bedre utnyttet. Men vi trivesVis vedlegget 180419 kjolen er ferdig
![]()
Jeg leser meg opp. Så henger bakFår de jo... men litt seint... så henger noen min bakpå![]()
Så fin den bleJa. Så er knotete til tider. Plassen kunne vært bedre utnyttet. Men vi trivesVis vedlegget 180419 kjolen er ferdig
![]()
Prøve å få til litt jeg også. Holde meg på lista i alle fallDet liker vi![]()
Helt superDeiligHatt en fin dag?
![]()
Ja hun gleder seg kjempe mye og snakker gjerne om babyen samt mener vi må kjøpe to av alt mulig, en til henne og en til babyNei da så jeg kanskje rettHihi
Åja, det skjønner jeg hvis det er der du hang en delGleder hun seg til å bli storesøster?
Høres koselig ut å sitte uteJa det er herlig, sitter ute under markisen og kjenner det kommer en liten kald bris![]()
Ja... så slipper mannen å bli sint for man sitter hele kveldenHehe ja det hadde hvert fint med litt slingringsmonn også!
Pleier jeg ikke å ha detDa har du jo hatt nok å henge fingra i![]()
Godt å høre at det er bedreOm det er det som har skjedd eller mer også.... tempo er i alle fall bra![]()
Vurderer det, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Ikke bestilt enda.Skal du til frisør?![]()
Fått beiset noe?Hallo her og :-D
Kjedelig sånn :/Det ble sen på begge her i kveld også
Tempo har roet seg så du tar nok innpåJeg leser meg opp. Så henger bak![]()
Kanskje hun sliter med varmen?N vil ikke sove. Hun sov dårlig idag så ja da blir det enten tidlig kveld eller sen. Idag sen ... :/
Så utrolig fin den bleJa. Så er knotete til tider. Plassen kunne vært bedre utnyttet. Men vi trivesVis vedlegget 180419 kjolen er ferdig
![]()