Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AbsoluttBedre nå enn tidligere idag![]()
Får de jo... men litt seint... så henger noen min bakpåJeg får ikke varsler engang jeg![]()
Jeg skal ta med de yngste til mamma i morgen.Hvor skal dere?
Skikkelig irriterende! Men det burde roe seg ned snartJa jeg så det..
Har slengt meg med nåMen jenter, tempo må opp altså. Det må virkelig det!
På. 3.plassVar du langt oppe?
Ah. Da er mi innaforFikk beskjed om at det var greit fra ca 9 mnd av fysio. Så det blir ikke før til høsten.
Sikkert mange som nyter varmen jaMange som har fint vær og er utendørs i kveld kanskje..
Derfor tempo ikke er veldig høyt.
Ja det er herlig, sitter ute under markisen og kjenner det kommer en liten kald brisGodt med litt kjøligere mot natten![]()
Hei KlatremusaHei på dere :-D
har du hatt emmaljunga tidligere?Ser på brukt emmaljunga fordi jeg helst vil ha det, men vi vil ikke bruke 10.000 på en vogn
Så er veldig usikker!!
Skal til mammaja veldig hyggelig
takkvært lenge borte nå
jaja det hadde vi
Full dag det, men du er her nå dahvor skal dere ?
Så bra... hjelper med en tilOrker å skravle litt nå før jeg legger meg![]()
Bare bra herStår til?
Vår 16 åring ønsker faktisk at vi skal se detHvorfor ikke la ungdommen ha programmet i fred?
Var en artikkel om det på VG her om dagen, NRK vurderer å ta det vekk fordi ungdommen er i harnisk over at foreldrene også ser det. Skal se om jeg finner den igjen...
Nei da har tiden gåttHar dessverre ikke fått skravlet i dag.
Først jobb, hjem og lage og spise middag, få ungene i seng som tok ekstremt lang tid i dag, sy merker på speider skjorten til eldste, klippe plenen, finne frem klærne til ungene jeg skal pakke før vi drar i morgen +++++
Ikke mye skravletid til overs da
NeiAiai! Var det like fint utover dagen?
Appen sliter nok med mye aktivitetAppen henger etter... ca 5 min på varslene :/ passer dårlig :/
Elsker den jobbenÅh, så koseligSkjønner at du koser deg på jobb
![]()