Takk takk. Bare hun er frisk til bursdagen sin på søndag så ;-)Ikke bra når det blir for varmt heller. Ekstra kjedelig å være syk da:/
God bedring til frøkna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk. Bare hun er frisk til bursdagen sin på søndag så ;-)Ikke bra når det blir for varmt heller. Ekstra kjedelig å være syk da:/
God bedring til frøkna![]()
Du har en mnd mindre igjen da.Heldig og heldigEr 100% sykemeldt nå, men får se hvor lenge det blir, er ikke så alt for gøy å gå hjemme dag inn og dag ut når jeg føler meg fin
Men hadde tidlig vannavgang sist sv.skap og mistet
Så er mitt ekstra obs nå
Men sv.skapet blir veldig langt når man blir sykemeldt føler jeg....
Blir en lillebror her ogsåHar dere noen fra før?
Takk takk.Huff god bedring til frøkena![]()
Ja da er det best å bli herTja tror nok du har funnet de beste stedene. Jeg er selv nærmest bare her, oktober16 og juni 12![]()
Jente ja. Har 2.. har ei som blir 4 i november ogsåDa skjønner jegSkal bli godt med sommer også
Er det jente du har?
Har perm til jeg skal føde du da
![]()
Ja det greier du nokDet gidder jeg ikke, men topp 80 bør jeg vel klare![]()
Det forstår jeg veldig godtEr nettopp det men ga beskjed til sjefen om at jeg ikke skulle ta tunge løft idag om ikke annet og skal ikke presse meg heller, men forskjellen er jo å prøve å leve normalt mot å bare sitte i sofaen![]()
Nei det er ikke det. Nå står dørene oppe for å få inn litt luftJa må passe på deer ikke greit når det er varmt ute i tillegg
Mer å svare på her og siden jeg er litt treg for tiden er det lettere å bare være et stedJa vi har prøvd oss inne på juni og, men ikke sett snurten av deg der![]()
Ohhh, hørtes spennende utSpion serie på netflix. Den skjulte krigen mellom russland og amerika på ca 1980 tallet...
Klar for skravling frem til midnatt?Helllluuuuuu ❤
Det tar du vel på søndagJeg burde beiset verandagulvet :-o
Ja, det får vi håpe påTakk takk. Bare hun er frisk til bursdagen sin på søndag så ;-)
Samme her... men kommer nok fort inn i det igjen. Men det hjelper jo at vi er med her litt enn å ikke være med i det hele tattEr nok å skravle om her føler jeglitt tregere enn jeg kunne hvert de
Tok en stund før jeg også gjorde det, men de burdeGjorde ikke det i starten jeg heller![]()
Ja veldig... hun har det heldigvis ikke så travelt som storesøster... så det er jo kjekt.Tida går veldig fort. Spennende hvor mye som skjer på kort tid ja![]()
Ja, ingen som biter her inneTok en stund før jeg også gjorde det, men de burde![]()
Det er jo greitJa veldig... hun har det heldigvis ikke så travelt som storesøster... så det er jo kjekt.
Ble det sol på deg i dag?Det kommer du langt med![]()