Hva i all verden skal man spise? Når sulthetsfølelsen kommer så må jeg spise med en gang, eller så blir jeg skikkelig dårlig.. Og føler ofte at eg må spy. Men nå har jeg det sånn heeeeele dagen. Spiser jo hele tiden.. Er helt forferdelog å ha det slik.. Spesielt når man MÅ spise ofte men ikke har lyst på noe som helst...
Har dere tips til mat? Og noe som kan hjelpe? Uff... Godt det kommer en fin og god gave til slutt <3
Sånn har jeg også vært. Det er kun de gangene jeg går for lenge uten mat (dvs over 2,5 timer) at jeg spyr. Rare greier.
Jeg har blitt så veldig oppblåst, og mistenkte brødet. Spiste brødskive 4-5 måltider til dagen. Brød og middag:-/
Bestemte meg for å prøve å forandre på det.
Laga bl.a en veldig god salat med kyllingkjøtt og avokado til lunsj her en dag.
Et lite tips er å kutte /vaske salaten, legge den i en lufttett boks i kjøleskapet. Da går det kjapt å hive sammen en salat når du er sulten. Jeg har merket at når jeg spiser salat, så blir jeg ikke så kvalm når jeg er sulten igjen etterpå. Aner ikke hvorfor.
Hiver du litt egg i salaten så metter den godt.
Ellers vil jeg anbefale yogurt naturell og axa frukt med honning over. Veldig godt som mellommåltid, eller når du MÅ ha noe raskt!
Handla også inn litt gode knekkebrød, og bestemte meg for å bytte ut brødet.
Det har hjulpet veldig på magen min!
Ellers prøver jeg selv å være litt i forkant. Prøver å være forberedt på at jeg må spise igjen om 2 timer, prøver å tenke litt på hva jeg skal spise.
For min del smaker jo maten greit, det er bare at når jeg står der hol-sulten og kvalm, så frister ingenting. Når jeg først begynner å spise så smaker det godt likevel
Vet ikke om dette var til hjelp, men litt av mine erfaringer hvertfall