Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaNope, blitt ei lita frøken![]()
Ikke rart slik som de skravler idagJeg klarer ikke henge med i tråden og vi er bare kommet til 2.juni![]()
Egentlig hver dagEr hun mammadalt idag?![]()
Helst bo oppå meg. Vil bæres konstant. Men ikke sitte i fanget eller koseVil ha mammaen rundt seg da
Ja, de var jo sa hyggelige derSå bra! Godt å få sjekket slike ting ❤
Får vel ikke så mye tid til hverandre da nei. Blir nok bedre så fort dattera di begynner i bhgDet går akkurat, men er slitsomt. Vi ses i døra.
Ofte oppsatt på 2 vakter men ender som regel med 4
Som det pleier når ny måned starter med andre ordIkke rart slik som de skravler idag![]()
Aldri stemt her.Har brukt å stemme temmelig greitikke sagt noe da de ikke vet noe
var greit sist.. Svakt avflatende da men ikke alarmerende..
Hva bringer ettermiddagen for dere?Nei de merker jo ikke det![]()
Godt tempo daJeg klarer ikke henge med i tråden og vi er bare kommet til 2.juni![]()
Bedre med en sjekk for mye enn en for liteJa, de var jo sa hyggelige derSelv om jeg forklarte at alt sikkert var fint så ville de ha meg inn på en sjekk
![]()
Det er detGodt tempo da![]()
Jaa endeligHurra for det
Nei er ikke det:/ denne uka har vi vel sett hverandre i tre timer igår kveld. Og jeg skal på jobb i helgaFår vel ikke så mye tid til hverandre da nei. Blir nok bedre så fort dattera di begynner i bhg![]()
Hehe jaSom det pleier når ny måned starter med andre ord![]()
Kanskje mange sikler på toppremieneDet er det![]()
Ja det blir ofte misforståelser på sånne kundeservicer tror jegJaja greit å jobbe men norsk i et yrke man snakker med folk er vel et knappe minimum de burde kunne![]()
Henger ikke med jeg heller.Jeg klarer ikke henge med i tråden og vi er bare kommet til 2.juni![]()
Ingen tvil om detHehe ja![]()
Men utfordringer hjelper jo også på trykket her inne![]()