Juni - skravletråden

Problemet ligger mer i at jeg faktisk har energi og kan ikke sitte på sofaen hele dagen heller om det er uskyldig!
Så blir irriterende å skulle gjette seg til selv hva man skal gjøre, for ofte er det jo nettopp det uskyldig!
Jeg forstår det er kjedelig, men over lengre tid så er ikke alltid kraftige kynnere uskyldige lengre. Man kan provosere livmoren for mye ved å ikke høre når det er mye kynnere :-/ Det er utrolig kjedelig, men jeg fikk premature rier i uke 29 fordi jeg ikke passet på... Har du en jobb hvor du kan sette deg ned da? :-)

Greit om dere får til en sånn løsning enn så lenge da. Mange vakter i uka da?
Det går akkurat, men er slitsomt. Vi ses i døra.

Ofte oppsatt på 2 vakter men ender som regel med 4

Eh ja for er da man ligger der med mobilen med full lyd? :rolleyes: vil tro hun du snakket med ikke har barn ;)
Men godt den kom trygt frem :)
Haha hver gang jeg har ringt de så har jeg fått snakke med noen som knapt kan snakke norsk :p

Vondt i hodet idag og. Blir nok å dusje etterpå og bade N. Veldig spent på hvordan det blir :O

Jeg forstår det er kjedelig, men over lengre tid så er ikke alltid kraftige kynnere uskyldige lengre. Man kan provosere livmoren for mye ved å ikke høre når det er mye kynnere :-/ Det er utrolig kjedelig, men jeg fikk premature rier i uke 29 fordi jeg ikke passet på... Har du en jobb hvor du kan sette deg ned da? :-)
Joa men noen har kynnere
Uten noe som helst mer også derfor jeg syns det blir vanskelig og hadde hvert bedre med en skikkelig sjekk.

Men ja har mulighet til å sitte en del i jobben :)

Haha hver gang jeg har ringt de så har jeg fått snakke med noen som knapt kan snakke norsk :p
Jaja greit å jobbe men norsk i et yrke man snakker med folk er vel et knappe minimum de burde kunne ;)

Back
Topp