Juni - skravletråden

Ja det er det.
Hun har 2 små og ene jevngammel med OJ. Så synd med tanke på det også, men de er gode kompiser når de først sees da

Smartere enn meg du der da haha
Ah. Men godt de er kompiser når de møtes :) naboen jeg er blitt så god venn med, har ei som er en måned eldre enn mi. Og de skulle jo liksom vokse opp sammen:p men nå drar de til bergen. Men med sjanse for at de er tilbake om 3år:)

Ja håper på det ;)
Spent :) Men ser du strikker fra klomplompe ;) Har du strikket pilotlua til baby før?
Nei har ikke prøvd. Har du? Har nylig fått boka:) men tenkte å strikke den da jeg får nytt tantebarn til jul:)

Da har jeg vært på 1 times massasje:-). Utrolig herlig:-). Nå bare nyter jeg roen frem til gubben og mini kommer hjem fra babysvømming om en halvtimes tid:-)

God morgen damer. Hvordan har alle det i dag? Her er det som nå og 14°. Hva har dere for plan i dag? Her skal jeg bare lage middag og rydde litt i hus.
Burde rydde hus jeg og. Men vanskelig med ei aktiv ei som ikke lar meg forlate mer enn en meter unna.

Har ho begynt å vise interesse for å gå enda da? Eller er det fortsatt litt tidlig?
Hun har gått langs bord, sofa, stoler og sånt pluss når vi holder henne i hendene. Elsker det. Gjort det siden hun var 9 1/2 mnd. Men forsiktig med å slippe seg :p

Dog klatrer hun nå opp i sofaen fra gulvet på egenhånd, drar kleskurven til sofabordet og bruker det som krakk for å komme oppå bordet og klatrer fra sofa opp i vindu alene :p

Føler meg litt alene. Vil ha frokost.

Sitter med en sovende baby koblet på puppen.
I den andre sofaen sover mannen, og på gulvet snorker hunden ivei.
Hørtes ensomt ut ja:P
Håper du har fått litt mat!

Back
Topp