Juni - skravletråden

God morgen damer. Hvordan har alle det i dag? Her er det som nå og 14°. Hva har dere for plan i dag? Her skal jeg bare lage middag og rydde litt i hus.
Her var det heller ikke mange gradene.. 13 viste bilen når jeg kjørte i bhg :(
Jeg skal slappe av i dag, også skal jeg lage noe enkelt å ha med i bhg for vi skal på sommerfest :)

Ja det er de :) Han danske jobber både på Ullevål og riksen :) Det er så fint at det er bare en som følger opp, slik at det ikke blir "flere kokker, mer søl" om du skjønner ;)

Den skal dampes bare så er den klar, lue er i produksjon og sokkene er jeg usikker på fordi de tror jeg er egenlaget, fant ikke sokkeoppskrift i boken, så de må jeg enten lage ut fra en annen oppskrift ellers så får jeg strikke et par babyboots til deg ;)

Det var raskt må jeg si ;) Er det på Ullevål da?
skjønner det veldig godt :) jeg har og samme fyr på riksen som følger meg opp. husker ikke navnet hans nå :p
det går nok bra :) ikke stress med sokkene det løser seg <3 du er allerde så snill som strikker jakke og lue :D
riksen :) der jeg har fødeplass fordi jeg har riskosvangerskap

Hvis du går litt opp ser du jakken jeg akkurat er ferdig med, som jeg strikker til ei her inne ;) Go' Klompen-jakke :) Nå har jeg startet på pilotlua ;) Har du strikket den før? Skal nok prøve meg på den buksa en dag også ;) Hehe... Enig at det ikke er så gøy, men ja.. Må gjøres :p
Har strikket 3 pilotluer. Går ganske fort i de minste str. Skal begynne med bena på buksen snart. Var mer inviklet enn den så til :D har strikket klompelompelua til mannen og største jenta. De har kjekke mønster som er lette og kan strikkes av til å med meg ;) har strikket snuppsi jakken til minsten :)

Her var det heller ikke mange gradene.. 13 viste bilen når jeg kjørte i bhg :(
Jeg skal slappe av i dag, også skal jeg lage noe enkelt å ha med i bhg for vi skal på sommerfest :)
Vi skal på sommer fest i bhg i morgen så håper på litt mindre skyer da. Her skal festen være på gården til eieren, er en frilufts bhg. Jentungen synes det er kjempe stas, med villsau, hester, kaniner og skotsk høylandsfe. De pleier å ha tur dager til gården :)

skjønner det veldig godt :) jeg har og samme fyr på riksen som følger meg opp. husker ikke navnet hans nå :p
det går nok bra :) ikke stress med sokkene det løser seg <3 du er allerde så snill som strikker jakke og lue :D
riksen :) der jeg har fødeplass fordi jeg har riskosvangerskap
Så bra! Ikke lett å huske navnene på alle der :p Man møter ganske mange forskjellige gjennom et sv.skap ;)
Yes, jakke og lue :)

At jeg ikke tenkte på å søke fødeplass på riksen:o Jaja, blir nå Ullevål her da :p
Forresten så bra du fikk låne bilstolinnlegg :) Skulle gjerne fått låne mitt, men trenger det selv å :p

Ja hvordan gikk det i går? Ble det full rulle?
Hun var ganske rolig og selvstendig, men vil jo ha selskap og hjelp i ny og ne.
Mannen fortalte når vi la oss i går at han vurderte å reise hjem i lunchen å avlaste meg litt, men det ble med vurderingen :rolleyes:

Vi skal på sommer fest i bhg i morgen så håper på litt mindre skyer da. Her skal festen være på gården til eieren, er en frilufts bhg. Jentungen synes det er kjempe stas, med villsau, hester, kaniner og skotsk høylandsfe. De pleier å ha tur dager til gården :)
Så gøy der høres ut, skjønner godt at hun syns det er stas :)
Her er det grått og trist i dag, håper det lysner litt før i ettermiddag.

Noen forslag til hva enkelt jeg kan ta med meg til kurvfest i barnehagen i ettermiddag?

Så gøy der høres ut, skjønner godt at hun syns det er stas :)
Her er det grått og trist i dag, håper det lysner litt før i ettermiddag.
Håper jeg også for dere :) blir mye mer stas da :) mulig dere har samme været som her :) håper dere får kost dere uten å fryse.

Har strikket 3 pilotluer. Går ganske fort i de minste str. Skal begynne med bena på buksen snart. Var mer inviklet enn den så til :D har strikket klompelompelua til mannen og største jenta. De har kjekke mønster som er lette og kan strikkes av til å med meg ;) har strikket snuppsi jakken til minsten :)
Du er flink da :) Første gangen jeg strikker jakken, så den ble jo litt sånn nybegynner, men øvelse gjør mester :)
Kan jeg spørre om lua skal strikkes rundt? For jeg har ikke pinne 4, 40 cm men 4, 80cm...
Oi det er kult da :) Skal begynne på genser til mannen også, som han vil få i julegave ;)

Du er flink da :) Første gangen jeg strikker jakken, så den ble jo litt sånn nybegynner, men øvelse gjør mester :)
Kan jeg spørre om lua skal strikkes rundt? For jeg har ikke pinne 4, 40 cm men 4, 80cm...
Oi det er kult da :) Skal begynne på genser til mannen også, som han vil få i julegave ;)
Den skal strikkes rundt ja... kan bruke løsepinner om du har de i 4

Så bra! Ikke lett å huske navnene på alle der :p Man møter ganske mange forskjellige gjennom et sv.skap ;)
Yes, jakke og lue :)

At jeg ikke tenkte på å søke fødeplass på riksen:o Jaja, blir nå Ullevål her da :p
Forresten så bra du fikk låne bilstolinnlegg :) Skulle gjerne fått låne mitt, men trenger det selv å :p
Nei er dårlig på nye navn som ikke er min yndling om du skjønner :p
Ullevål er bra det og så ikke tenk på det :D jeg bare føler meg tryggest på riksen :) ja hun musemor er så snill :D awww ❤️ ja du må jo ha det selv :) hihi

Håper jeg også for dere :) blir mye mer stas da :) mulig dere har samme været som her :) håper dere får kost dere uten å fryse.
Krysser fingrene :)
I fjor måtte vi være inne og det ble trangt med over 90 barn og da over dobbelt så mange voksne og søsken.
Jeg bor i Trøndelag.

Hun var ganske rolig og selvstendig, men vil jo ha selskap og hjelp i ny og ne.
Mannen fortalte når vi la oss i går at han vurderte å reise hjem i lunchen å avlaste meg litt, men det ble med vurderingen :rolleyes:
Så bra hun er det :) Motsatt av min som helst vil ha deg med på all lek :p
Snilt av han å vurdere da ;) Neste gang kan du si det samme ;)

Back
Topp