Ja jeg og. Dere har kanskje samme vær som oss her i Trøndelag?Dere får dele med oss, vi klarer fint fem grader til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg og. Dere har kanskje samme vær som oss her i Trøndelag?Dere får dele med oss, vi klarer fint fem grader til
Sovet overraskende godt, helt utslitt av 4 åringen sikkertSovet som en Steinså nå er jeg opplagt og klar til å skravle i vei
Sier bare 123 kjør
Hva med deg?
Gratulerer med 6 mndJa det kan man trygt si![]()
Her var det heller ikke mange gradene.. 13 viste bilen når jeg kjørte i bhgGod morgen damer. Hvordan har alle det i dag? Her er det som nå og 14°. Hva har dere for plan i dag? Her skal jeg bare lage middag og rydde litt i hus.
skjønner det veldig godtJa det er deHan danske jobber både på Ullevål og riksen
Det er så fint at det er bare en som følger opp, slik at det ikke blir "flere kokker, mer søl" om du skjønner
Den skal dampes bare så er den klar, lue er i produksjon og sokkene er jeg usikker på fordi de tror jeg er egenlaget, fant ikke sokkeoppskrift i boken, så de må jeg enten lage ut fra en annen oppskrift ellers så får jeg strikke et par babyboots til deg
Det var raskt må jeg siEr det på Ullevål da?
Har strikket 3 pilotluer. Går ganske fort i de minste str. Skal begynne med bena på buksen snart. Var mer inviklet enn den så tilHvis du går litt opp ser du jakken jeg akkurat er ferdig med, som jeg strikker til ei her inneGo' Klompen-jakke
Nå har jeg startet på pilotlua
Har du strikket den før? Skal nok prøve meg på den buksa en dag også
Hehe... Enig at det ikke er så gøy, men ja.. Må gjøres
![]()
Ja hvordan gikk det i går? Ble det full rulle?Sovet overraskende godt, helt utslitt av 4 åringen sikkert![]()
Vi skal på sommer fest i bhg i morgen så håper på litt mindre skyer da. Her skal festen være på gården til eieren, er en frilufts bhg. Jentungen synes det er kjempe stas, med villsau, hester, kaniner og skotsk høylandsfe. De pleier å ha tur dager til gårdenHer var det heller ikke mange gradene.. 13 viste bilen når jeg kjørte i bhg
Jeg skal slappe av i dag, også skal jeg lage noe enkelt å ha med i bhg for vi skal på sommerfest![]()
Har ho begynt å vise interesse for å gå enda da? Eller er det fortsatt litt tidlig?Ja tiden har virkelig flydd:O
Så bra! Ikke lett å huske navnene på alle derskjønner det veldig godtjeg har og samme fyr på riksen som følger meg opp. husker ikke navnet hans nå
![]()
det går nok braikke stress med sokkene det løser seg <3 du er allerde så snill som strikker jakke og lue
![]()
riksender jeg har fødeplass fordi jeg har riskosvangerskap
Hun var ganske rolig og selvstendig, men vil jo ha selskap og hjelp i ny og ne.Ja hvordan gikk det i går? Ble det full rulle?
Så gøy der høres ut, skjønner godt at hun syns det er stasVi skal på sommer fest i bhg i morgen så håper på litt mindre skyer da. Her skal festen være på gården til eieren, er en frilufts bhg. Jentungen synes det er kjempe stas, med villsau, hester, kaniner og skotsk høylandsfe. De pleier å ha tur dager til gården![]()
Håper jeg også for dereSå gøy der høres ut, skjønner godt at hun syns det er stas
Her er det grått og trist i dag, håper det lysner litt før i ettermiddag.
Du er flink daHar strikket 3 pilotluer. Går ganske fort i de minste str. Skal begynne med bena på buksen snart. Var mer inviklet enn den så tilhar strikket klompelompelua til mannen og største jenta. De har kjekke mønster som er lette og kan strikkes av til å med meg
har strikket snuppsi jakken til minsten
![]()
Den skal strikkes rundt ja... kan bruke løsepinner om du har de i 4Du er flink daFørste gangen jeg strikker jakken, så den ble jo litt sånn nybegynner, men øvelse gjør mester
![]()
Kan jeg spørre om lua skal strikkes rundt? For jeg har ikke pinne 4, 40 cm men 4, 80cm...
Oi det er kult daSkal begynne på genser til mannen også, som han vil få i julegave
![]()
Nei er dårlig på nye navn som ikke er min yndling om du skjønnerSå bra! Ikke lett å huske navnene på alle derMan møter ganske mange forskjellige gjennom et sv.skap
![]()
Yes, jakke og lue![]()
At jeg ikke tenkte på å søke fødeplass på riksenJaja, blir nå Ullevål her da
![]()
Forresten så bra du fikk låne bilstolinnleggSkulle gjerne fått låne mitt, men trenger det selv å
![]()
Krysser fingreneHåper jeg også for dereblir mye mer stas da
mulig dere har samme været som her
håper dere får kost dere uten å fryse.
Så bra hun er detHun var ganske rolig og selvstendig, men vil jo ha selskap og hjelp i ny og ne.
Mannen fortalte når vi la oss i går at han vurderte å reise hjem i lunchen å avlaste meg litt, men det ble med vurderingen![]()