Oi, tiden flyrFrøkna er 6 mnd i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, tiden flyrFrøkna er 6 mnd i dag![]()
Pakke? Hva skal du?Jobb
Pakke
Fotballkamp
Gratulerer til frøknaFrøkna er 6 mnd i dag![]()
Ja. Jeg husker ikke hva klokka var når jeg regnet første gang i mai. Var kanskje mer 10-11? Da pleide vi ha 1200-1500 når jeg regnet første gangKl er bare 0910 da
Håper vi klarer litt mer før middagstid![]()
Planlegger det, jaDet blir litt mer tungvint ja
Oppdaterer du underveis i utfordringstråden?
Shoppe uten barn er det beste ja
Jeg har nesten ikke sommerklær som passer...![]()
Ja det kan man trygt siOi, tiden flyr)
Tusen takkGratulerer til frøkna![]()
jaGodt hun sov lenge daHerlig med litt vind ja
Oi det var ganske mye ja..Ja det skjønner jeg at du blir redd for!
Håper du får time da
Men går du til en dansk lege på riksen?
Blir nok en slik dag i dag også, med litt ekstra skravlingGjelder å henge med
![]()
Ja og en milepæl til a mor daTusen takk![]()
Perfekt turdag for de små, så at de skulle ha med vognjaoverskyet så fint turvær for de da
det er opptatt på tlf så må vente litt
han er svensk han gynekologen
![]()
koselig med skravling![]()

legene der er kjempedyktigPerfekt turdag for de små, så at de skulle ha med vognOm de blir trøtte nok sovner de helt sikkert
Ja de har sikkert mange tlf i løpet av dagen
Åja, jeg har en danske skjønner du
Men svensker eller dansker spiller ingen rolle, så lenge de er flinke
Ja er koselig med skravling
Oppdatering:
Jakken er ferdig
Vis vedlegget 180293
God dagGod morgen damer. Hvordan har alle det i dag? Her er det som nå og 14°. Hva har dere for plan i dag? Her skal jeg bare lage middag og rydde litt i hus.
Sikkert noen som har spurt før, men hva strikker du? Her strikkes det minsten-bukse. Husarbeid er ikke noe jeg syns er så morro, men det må gjøresGod dagHer skal dagen bare brukes til å strikke litt, slappe av og nyte det fine været
Kos deg med husrydding
![]()
Ja det er delegene der er kjempedyktighan dansken han jobber på fostermedisin og jeg er på sånn vanlig vekstkontroll hos overlege på riksen bare han oskar som ville følge meg videre som også jobber som gyn der jeg har gyn kontor så det er bra
![]()
den ble kjempefintusen takk!! <3
hun beklaget for at de ikke hadde satt opp time da, så fikk time på mandag det var jo raskt![]()
Ja, prøver å innstille meg på overtid, men håper hun kommer førSpennende å se når det blir denne gangen da![]()
Hvis du går litt opp ser du jakken jeg akkurat er ferdig med, som jeg strikker til ei her inneSikkert noen som har spurt før, men hva strikker du? Her strikkes det minsten-bukse. Husarbeid er ikke noe jeg syns er så morro, men det må gjøres