Juni - skravletråden

Kl er bare 0910 da:P
Håper vi klarer litt mer før middagstid;)
Ja. Jeg husker ikke hva klokka var når jeg regnet første gang i mai. Var kanskje mer 10-11? Da pleide vi ha 1200-1500 når jeg regnet første gang

Føler meg litt alene. Vil ha frokost.

Sitter med en sovende baby koblet på puppen.
I den andre sofaen sover mannen, og på gulvet snorker hunden ivei.

Shoppe uten barn er det beste ja:p
Jeg har nesten ikke sommerklær som passer...:rolleyes:

Ja, det er det. Frøkna våkner med en gang vognen er i ro. Sitte i vogn våken er helt uaktuelt. Så hun må alltid bæres. Ikke så lett å shoppe da, og i alle fall ikke prøve noe på;)
Uansett ikke verst med nye sandaler og en topp:P

Skulle hatt noen shortser selv.

Godt hun sov lenge da :) Herlig med litt vind ja :) Oi det var ganske mye ja..Ja det skjønner jeg at du blir redd for! :eek: Håper du får time da :) Men går du til en dansk lege på riksen?

Blir nok en slik dag i dag også, med litt ekstra skravling ;) Gjelder å henge med ;)
ja :) overskyet så fint turvær for de da :) det er opptatt på tlf så må vente litt :p han er svensk han gynekologen :)
koselig med skravling :D

N skal på heldagstur idag og de har faktisk med vogner så barna kan sove :) men spørs da om de sover :p

God morgen damer. Hvordan har alle det i dag? Her er det som nå og 14°. Hva har dere for plan i dag? Her skal jeg bare lage middag og rydde litt i hus.

ja :) overskyet så fint turvær for de da :) det er opptatt på tlf så må vente litt :p han er svensk han gynekologen :)
koselig med skravling :D
Perfekt turdag for de små, så at de skulle ha med vogn ;) Om de blir trøtte nok sovner de helt sikkert ;) Ja de har sikkert mange tlf i løpet av dagen :p Åja, jeg har en danske skjønner du :D Men svensker eller dansker spiller ingen rolle, så lenge de er flinke :) Ja er koselig med skravling :)

Oppdatering:
Jakken er ferdig :D
ImageUploadedByBV Forum1464853430.896971.jpg

Perfekt turdag for de små, så at de skulle ha med vogn ;) Om de blir trøtte nok sovner de helt sikkert ;) Ja de har sikkert mange tlf i løpet av dagen :p Åja, jeg har en danske skjønner du :D Men svensker eller dansker spiller ingen rolle, så lenge de er flinke :) Ja er koselig med skravling :)

Oppdatering:
Jakken er ferdig :D
Vis vedlegget 180293
legene der er kjempedyktig :D han dansken han jobber på fostermedisin og jeg er på sånn vanlig vekstkontroll hos overlege på riksen bare han oskar som ville følge meg videre som også jobber som gyn der jeg har gyn kontor så det er bra :)

den ble kjempefin :D tusen takk!! <3

hun beklaget for at de ikke hadde satt opp time da, så fikk time på mandag det var jo raskt :)

God morgen damer. Hvordan har alle det i dag? Her er det som nå og 14°. Hva har dere for plan i dag? Her skal jeg bare lage middag og rydde litt i hus.
God dag :) Her skal dagen bare brukes til å strikke litt, slappe av og nyte det fine været :) Kos deg med husrydding :)

God dag :) Her skal dagen bare brukes til å strikke litt, slappe av og nyte det fine været :) Kos deg med husrydding :)
Sikkert noen som har spurt før, men hva strikker du? Her strikkes det minsten-bukse. Husarbeid er ikke noe jeg syns er så morro, men det må gjøres

legene der er kjempedyktig :D han dansken han jobber på fostermedisin og jeg er på sånn vanlig vekstkontroll hos overlege på riksen bare han oskar som ville følge meg videre som også jobber som gyn der jeg har gyn kontor så det er bra :)

den ble kjempefin :D tusen takk!! <3

hun beklaget for at de ikke hadde satt opp time da, så fikk time på mandag det var jo raskt :)
Ja det er de :) Han danske jobber både på Ullevål og riksen :) Det er så fint at det er bare en som følger opp, slik at det ikke blir "flere kokker, mer søl" om du skjønner ;)

Den skal dampes bare så er den klar, lue er i produksjon og sokkene er jeg usikker på fordi de tror jeg er egenlaget, fant ikke sokkeoppskrift i boken, så de må jeg enten lage ut fra en annen oppskrift ellers så får jeg strikke et par babyboots til deg ;)

Det var raskt må jeg si ;) Er det på Ullevål da?

Sikkert noen som har spurt før, men hva strikker du? Her strikkes det minsten-bukse. Husarbeid er ikke noe jeg syns er så morro, men det må gjøres
Hvis du går litt opp ser du jakken jeg akkurat er ferdig med, som jeg strikker til ei her inne ;) Go' Klompen-jakke :) Nå har jeg startet på pilotlua ;) Har du strikket den før? Skal nok prøve meg på den buksa en dag også ;) Hehe... Enig at det ikke er så gøy, men ja.. Må gjøres :p

Back
Topp