Ah. Men godt de er kompiser når de møtesJa det er det.
Hun har 2 små og ene jevngammel med OJ. Så synd med tanke på det også, men de er gode kompiser når de først sees da
Smartere enn meg du der da haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah. Men godt de er kompiser når de møtesJa det er det.
Hun har 2 små og ene jevngammel med OJ. Så synd med tanke på det også, men de er gode kompiser når de først sees da
Smartere enn meg du der da haha
Høres herlig ut ❤ nyt dagenGod morgen søte jenter
Har fri idag! Skal til negldame og på shopping![]()
Jeg får vann i munnen av de ordene!!oohh deilig!
her blir det nok dobbel sjokoladekake med sjokolademousse![]()
Så stor alleredeFrøkna er 6 mnd i dag![]()
Vi fikk oss en god timeDa er det greit med en liten dupp på dagen![]()
Meget mulig det jaJa jeg og. Dere har kanskje samme vær som oss her i Trøndelag?
Det hadde være en stor fordel.Uff daen mellomting mellom de to hadde jo vært greit
![]()
Nei har ikke prøvd. Har du? Har nylig fått bokaJa håper på det![]()
SpentMen ser du strikker fra klomplompe
Har du strikket pilotlua til baby før?
Det har jeg. Enn du?God morgen. Sovet godt?
Lur tankegang daJa, men jeg er innstilt på rundt overtid.. tror jeg![]()
Blir vel kanskje for opptatt til å soveN skal på heldagstur idag og de har faktisk med vogner så barna kan sovemen spørs da om de sover
![]()
Burde rydde hus jeg og. Men vanskelig med ei aktiv ei som ikke lar meg forlate mer enn en meter unna.God morgen damer. Hvordan har alle det i dag? Her er det som nå og 14°. Hva har dere for plan i dag? Her skal jeg bare lage middag og rydde litt i hus.
Mulig detJa. Jeg husker ikke hva klokka var når jeg regnet første gang i mai. Var kanskje mer 10-11? Da pleide vi ha 1200-1500 når jeg regnet første gang
Flinke duPlanlegger det, ja
Hun har gått langs bord, sofa, stoler og sånt pluss når vi holder henne i hendene. Elsker det. Gjort det siden hun var 9 1/2 mnd. Men forsiktig med å slippe segHar ho begynt å vise interesse for å gå enda da? Eller er det fortsatt litt tidlig?
Kos dere på trilleturNei.
Trolig trille tur. Men ingenting planlagt. Legge tre unger i kveld for mannen hadde meldt seg på trening i dag før han kom på kurset i går. Men det går greit. Bare litt senere skravling
Hørtes ensomt ut jaFøler meg litt alene. Vil ha frokost.
Sitter med en sovende baby koblet på puppen.
I den andre sofaen sover mannen, og på gulvet snorker hunden ivei.
Til SverigeHvor går ferden?
Lykke til med kamp i dag til kB barnet!