Juni - skravletråden

Hei :) Vært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?
kondolerer moren din så mye ❤️ også så tøft å få bihulebetennelse mitt oppi det :( Men bra du er på bedringens vei med det. Håper det går bra med dere i sorgen :( ❤️

Men en må vel gå i seng, klokka ringer 6 imorgen... Ikke rart en sovner når man legger gutten på så her korte netter *gleder meg til ferie nå*

Må ringe riksen i morgen. Tror de har glemt å sette opp en kontroll på meg :p
Heldigvis ingen planer annet enn vanlig dag :) å sitte i solen idag tok på... N fikk ikke sove i bhg pga varmen i dag :( hun sover godt og sovet snart 6 timer så håper hun sover hele natta og samme med meg. Gjør ikke noe med litt kynnere men vil helst sove før 3-4 tiden da :)
Stakkars N :( Ikke lett i denne varmen:( Håper hun får sove hele natten! Og du også snuppa:) Ring i morgen du;) Sov god når du får det til :) ❤️

Det er da det er greit med varmepumpe med kjølefunksjon på :D på soverommet
Det er himmelsk!vi har ikke på soverommet vi da men rett utenfor så de andre soverommene og skal ha nytte av den :) men med åpen dør blåser den kald luft rett inn

Back
Topp