Off da ikke lett å bli gammelNeiMen det er slik hver gang
Hun er 87 år og veldig dårlig til beins, så hun freaker helt ut når hun hører hun må ut døra.. Men jeg klarte det
Med litt god vilje
![]()
Nydelige fiskeboller
Mmmm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off da ikke lett å bli gammelNeiMen det er slik hver gang
Hun er 87 år og veldig dårlig til beins, så hun freaker helt ut når hun hører hun må ut døra.. Men jeg klarte det
Med litt god vilje
![]()
Nydelige fiskeboller
Mmmm
Og ikke hørt noe?Har søkt på det som var å søke på for. Noen uker siden
Hun er dårlig til beins og hver gang jeg sier vi skal til legen så vet hun at hun må ut døren og med trappa og da blir hun helt fra seg, kaster opp og sier hun er kvalm og slapp og det svartner for hun og ja, alle unnskyldninger for å slippe å stå oppHvorfor tok det så lang tid?![]()
God planNettopp funnet sofa
Skal surfe litt på nett og legge meg tidlig.. Du da?![]()
Lillegutt her ble veldig misunnelig da han så bildeJa, var nok veldig godt![]()
Må finne på noe sunnere imorgen da![]()
Ja nå krysser jeg fingrene for at han går før lillebror kommer i sommer. Ikke lett å bære på en ca 11kg gutt som ikke vil sitte i vogn og som jeg ikke vil la krype overalt (f.eks gulvet på kjøpesenter osv)Så bra han er i gang
Bor i troms fylke. Så langt nordÆsj da! Hvor i landet er du?
Ja prøverFlink og snill du er![]()
Hehe morsomtFikk litt sol faktisk![]()
Sola har vært i ØstfoldEndelig sommer
Dessverre ingen sol i dag:/
Joa har gjort det vi også men elsker sommer så nyter hver dag jeg kanHe he da drar vi på tur å nyter sola der
I hear you.. men Åh. Spiste middag daMå spise litt du også da
Uten mat og drikke....osv![]()
Har fått med meg dette, men gi aldri oppDet har jeg gjort lenge![]()
Herlig når man har mulighet til å takke på den måtenJa prøverHun har jo hjulpet meg mye gjennom oppveksten, så må prøve å gi litt i gjengjeld
![]()
Flink pikeI hear you.. men Åh. Spiste middag da![]()
Så kjedeligHun er dårlig til beins og hver gang jeg sier vi skal til legen så vet hun at hun må ut døren og med trappa og da blir hun helt fra seg, kaster opp og sier hun er kvalm og slapp og det svartner for hun og ja, alle unnskyldninger for å slippe å stå oppHun ligger i sengen hver dag, selv om hjemmesykepleien kommer så vil hun ikke opp
Så brukte ca 2,5 timer på å snakke hun til å komme seg opp og ut.. Og så var det timen og så var det å komme seg hjem igjen da, så da to det litt tid..
Haha det skjønner jegLillegutt her ble veldig misunnelig da han så bilde![]()
Nei er ikke bare bareOff da ikke lett å bli gammel. Hadde en mormor selv som ikke gikk ut fordi hun kunne jo bli syk:-/
NeiSå kjedeliger jo ikke bra å bare ligge i senga heller!
![]()