Juni - skravletråden

Nei:( Men det er slik hver gang :( Hun er 87 år og veldig dårlig til beins, så hun freaker helt ut når hun hører hun må ut døra.. Men jeg klarte det ;) Med litt god vilje ;)

Nydelige fiskeboller :D
Mmmm
Off da ikke lett å bli gammel:-). Hadde en mormor selv som ikke gikk ut fordi hun kunne jo bli syk:-/

Hvorfor tok det så lang tid? :o
Hun er dårlig til beins og hver gang jeg sier vi skal til legen så vet hun at hun må ut døren og med trappa og da blir hun helt fra seg, kaster opp og sier hun er kvalm og slapp og det svartner for hun og ja, alle unnskyldninger for å slippe å stå opp :( Hun ligger i sengen hver dag, selv om hjemmesykepleien kommer så vil hun ikke opp :( Så brukte ca 2,5 timer på å snakke hun til å komme seg opp og ut.. Og så var det timen og så var det å komme seg hjem igjen da, så da to det litt tid..

Så bra han er i gang
Ja nå krysser jeg fingrene for at han går før lillebror kommer i sommer. Ikke lett å bære på en ca 11kg gutt som ikke vil sitte i vogn og som jeg ikke vil la krype overalt (f.eks gulvet på kjøpesenter osv)

Hun er dårlig til beins og hver gang jeg sier vi skal til legen så vet hun at hun må ut døren og med trappa og da blir hun helt fra seg, kaster opp og sier hun er kvalm og slapp og det svartner for hun og ja, alle unnskyldninger for å slippe å stå opp :( Hun ligger i sengen hver dag, selv om hjemmesykepleien kommer så vil hun ikke opp :( Så brukte ca 2,5 timer på å snakke hun til å komme seg opp og ut.. Og så var det timen og så var det å komme seg hjem igjen da, så da to det litt tid..
Så kjedelig :( er jo ikke bra å bare ligge i senga heller! :o

Gruer meg til timen imorgen hos jordmor, vil helst ikke til ul pga det er en time unna og da må eventuelt mannen gå fra jobb for å hente snuppa i bhg og ha henne til jeg kommer hjem.
Men vil også ha det undersøkt! Huff føler meg vanskelig

Back
Topp