Nysgjerrig-Trondheimsdamer her da?

Jeg bor i Trondheim, termin 6. desember :-)

Ååå så moro! Trodde nesten det var helt tomt for trøndere her. Fra Sandnessjøen men har bodd i Trondheim de siste 5 årene :) Har termin 17 desember foreløpig, skal på UL torsdag som kommer, er da ca 12+1.. Veldig spent! Hvordan er formen deres da damer?

Er fra Vikna, så Sandnessjøen er definitivt kjent ;) Nå bor jeg på Steinkjer. Termin i begynnelsen på januar, men mye tyder på at dette blir desemberbaby. Formen er grei. En del å gjøre på tampen av studiene nå, men det er snart over

Da bor vi ikke så langt unna hverandre foreløpig. Bor på Nardo nå, men flytter til Tiller i løpet av sommeren :)

Det er første barnet for oss begge ja :-) Blir deilig å få større plass og komme nærmere jobb. Vi jobber sør/vest i Trondheim, og er lærere begge to. Hva jobber du med?

Det er første barnet for oss begge ja :-) Blir deilig å få større plass og komme nærmere jobb. Vi jobber sør/vest i Trondheim, og er lærere begge to. Hva jobber du med?

Gratulerer med første barnet! Har så mye moro i vente :) Vi har en sønn på 4,5 år fra før, en sjarmerende liten fyr. Jeg jobber som sykepleier på Legevakta og mannen jobber med salg og eksport av viltfanga fisk i et firma i sentrum. Har faktisk snusa litt på om jeg skal ta ped og undervise litt selv, foreløpig med tanken, konsentrere meg om baby nå framover :) Hva underviser dere i?

Vi underviser i de fleste fag, siden vi jobber på barnetrinnet begge to. Sambo har fordypning i spesped, mens jeg har norsk og engelsk. Har hatt 1. trinn i år, og trodde det skulle virke preventivt:p Men på merkelig vis fristet det faktisk mer med egne barn, så nå gleder vi oss veldig begge to:)

Moro! Når er termin da? Vi har 17 desember foreløpig. Vi befinner oss i Øvre Tvereggen, så veien er heldigvis kort til St.Olav :)

Min termin er 29 desember. Så kan godt bli januar også her i hus. :-)
Holder til på sverresborg vi, så er ikke lange stykket heldigvis :-)

Ikke Trondheim, men trønder er jeg! :P
Bor i Verdal :)

Back
Topp