Idag trilla vi litt med to andre unger. Linnea hoppa i vogna når hun så de andreSå herlig å se![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag trilla vi litt med to andre unger. Linnea hoppa i vogna når hun så de andreSå herlig å se![]()
Håper du ikke sovnerPå jobb og starter strakstok ekstravakt, men angrer litt siden jeg er så trøtt
![]()
Takk for detStakkarsGod bedring!!
Hvordan gikk det?Hurra ferdig med leger og sykehus for i dag
Han er testet for masse forskjellige, så får vi sehva røntgen viste også.Hvordan gikk det?
Joda, men det fant vi ut etterpåHadde de ikke wifi på båten? Det hadde de på stenaline, ræva så klart
Nei sesong 12 er den nyeste![]()
Jadet vil jeg troÅ spise middagsrester varmet i mikroen på jobb er mye kjedeligere enn middag med familien!
12 er den seneste sesongenJoda, men det fant vi ut etterpå![]()
12 jaSkjønner at jeg ser på litt her og der
![]()
![]()
Jeg var, følte jeg fomlet utrolig mye med dataen og utrolig usikker på romertall osv for de hadde selvsagt skrevet reseptene på verst tenkelige måte!!!Jeg er ikke overrasket
Gratulerer!!
Resepter på vanskelig vis selvsagt for klarer du det, klarer du vanligJeg var, følte jeg fomlet utrolig mye med dataen og utrolig usikker på romertall osv for de hadde selvsagt skrevet reseptene på verst tenkelige måte!!!
Så når jeg fikk beskjed om at jeg hadde bestått med god margin trodde jeg ikke mine egne ører![]()
Ja de vanlige er mye lettere enn hva de greide å finne på under eksamen så ble overrasket over hvor tungt de måtte gjøre det der! Huff!Resepter på vanskelig vis selvsagt for klarer du det, klarer du vanlig![]()
Så nydelig!!
Har litt å ta igjen da skjønner jeg12 er den seneste sesongen![]()