Skravletråd mai

Mange "lure" løsninger, ja
Er vist det, men er man et sted lenge nok begynner man fort å kjenne igjen de ulike legene og rutinene dems ;)
Blir litt at jaja da ringer vi han igjen :p
 
Heisann dere ! Jeg har vært veldig fraværende, men det har sine grunner ! Håper det løsner snart. Ellers feirer jeg 2 års bryllups Dag med mannen i dag :D
 
Er vist det, men er man et sted lenge nok begynner man fort å kjenne igjen de ulike legene og rutinene dems ;)
Blir litt at jaja da ringer vi han igjen :p

Veldig greit at dere driver sånn.

Jeg er mer vant til apoteker hvor det medfører "du må gå tilbake til legen og få avklart...."
 
Veldig greit at dere driver sånn.

Jeg er mer vant til apoteker hvor det medfører "du må gå tilbake til legen og få avklart...."
Huff ja er de også :( er som regel lettere for oss å få kontakt enn dere føler jeg så hvorfor skal ikke vi bruke noen få min på å avklare slike ting!
 
Ta vare på hverandre i dag, i morra kan det være for sent. I dag døde søsteren til pappa. Ei vi hadde lite kontakt med, kun annenhver jul. Men trist er det. Derfor håper jeg alle og enhver kan bruke et sekund på å tenke over hvem de er glad i og fortelle dem det. Det er alltid godt å føle at man ikke er alene.
 
Ta vare på hverandre i dag, i morra kan det være for sent. I dag døde søsteren til pappa. Ei vi hadde lite kontakt med, kun annenhver jul. Men trist er det. Derfor håper jeg alle og enhver kan bruke et sekund på å tenke over hvem de er glad i og fortelle dem det. Det er alltid godt å føle at man ikke er alene.
kondolerer <3
mistet svigermor i starten av april og henne var vi close til...
 
Back
Topp