Skravletråd mai

Offisielt høygravid og stranda på sofaen.

d4a7c2e1fc91dc4f26c749f4deddd150
Det nærmer seg:-)

God ettermiddag! Vi er back in norway :D
New york var fantastisk, ikke så barnevennlig :p bilstol i taxi fikk man ikke :o og amerikanere har fortsatt teppe over vogna!
Meen vi hadde en awesome tur! :D
Velkommen hjem:D så bra dere har hatt en fin tur!

Veldig :D bortsett fra at jeg ikke fikk bagasjen min :( men den kommer til uka. Fikk sms av norwegian! De har sporet opp kofferten. Da slipper jeg og J å gå nakne :p hahaha!
Godt de fant den :)

Velkommen hjem:D så bra dere har hatt en fin tur!
God morgen søta :D jaa turen var smashing! Men sikkerhetskontrollen i usa er sikkelig nazi :@ de er såå frekke, bosser deg rundt "go faster go faster"
Holdt på å klikke på han ene! Har barn på armen, har lagt alle tingene mine opp for å legge de i esker, så ber han meg gå lengere frem :@ djeeez! Måtte bare ta alt sammen å slenge det i en kasse å løpe frem!

Siste dag i mai.

Den store "alt skjer samme dagen" dagen vår.

Eldstemann skal straks på idrettsdag med skolen. Som bare er ved fint vær sa de, men så endret de til at det blir i dag selv om det regner litt for det er bra temp. Tåka ligger så langt ned at fjellet er usynlig....

Mellomste er i bhg, og der skal vi se forestilling senere i dag. Ute. Hadde håpet på opphold...

Og etterpå skal han på aspirant-påmelding til korpset.

Og yngste, hun våknet på bestilling med 38,5 etter vaksine i går. Nå er ikke feber etter vaksine farlig, hun er jo ikke syk, men kombinert med været har jeg lyst å ha henne i vogn, ikke på fanget, på sommeravslutning/forestillingen. Og der er mye folk.

God morgen
Kb er hjemme i dag også , har bestilt legetimr så de får sjekket opp det her.
Eget fotballtrening for både mann og barn i dag , så i utgangspunktet halvtravel dag men nå går det til rolig dag :)

Koselig med sang :D det skal vi ❤️ N sover enda på dagen der med legger hun seg mellom 19:30-20:00 ettersom hvor trøtt hun er :) vi må jo ellers er hun møkkete :O hun er livredd ...
Håper dere hadde det koselig før leggetid i går ;) Mobilen ble tom for strøm og da ble jeg sittende å strikke :p Så rart hun er redd?

God ettermiddag! Vi er back in norway :D
New york var fantastisk, ikke så barnevennlig :p bilstol i taxi fikk man ikke :o og amerikanere har fortsatt teppe over vogna!
Meen vi hadde en awesome tur! :D
Velkommen tilbake :) Hvordan går det med døgnvillheten?
Så rart at de ikke har kommet lengre med sikkerhet i bil :o
Hvordan var bryllupet? Og alt på to do lista ble gjort?

God morgen
Kb er hjemme i dag også , har bestilt legetimr så de får sjekket opp det her.
Eget fotballtrening for både mann og barn i dag , så i utgangspunktet halvtravel dag men nå går det til rolig dag :)
God morgen!
Og god bedring til kB barnet :) Håper han snart blir bedre ;)
Har dere sol i dag?

God morgen! Jeg og N sov til 08.00 så har akuratt levert hun :) Endelig kom solen og det er meldt 24 grader i dag :D Hjem å ta en kaffe og sette seg i solen :)
Kos deg

Her er solen borte i dag. Det er tvert imot vått

Back
Topp