Det var kjedeligKos deg
Her er solen borte i dag. Det er tvert imot vått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var kjedeligKos deg
Her er solen borte i dag. Det er tvert imot vått
Yes endelig solGod morgen!
Og god bedring til kB barnetHåper han snart blir bedre
Har dere sol i dag?
Takk takkVelkommen tilbakeHvordan går det med døgnvillheten?
Så rart at de ikke har kommet lengre med sikkerhet i bil![]()
Hvordan var bryllupet? Og alt på to do lista ble gjort?
Ja hun er brått redd for å badeÅ det er så fæltskjer av og til her og... når vi passert leggetid men MÅ inn i dusjen...
Er det ikke for sent tar vi ett bad isteden for da slipper vi hylinga, men ibland er det bare FOR seint
Håper det gikk greit da![]()
Det skal viJuhuKos dere i dag
![]()
Så kjedelig det med smerteneEr veldig kjedelig med hendene. Om morgenen/nettene er det værst. Da er de kraftløse og. Greier ikke (tør ikke) løfte jenta mi når hun vil opp.. Så vekker mannen... Og han er lei. Men finner så langt ingen grunn til vondtenetrodde en stund det kom av stoffskiftet men det har stabilisert seg..
Fikk aldri slik beskjed jeg. Men hadde generelt lite kynnere med nr 3.. Mye mer med 1 og 2nr 3 bare kom av seg selv når den fikk litt hjelp.. Orka liksom ikke sette igang noe fødsel..
Har så små ben de vettuTakk takkjeg er sykt trøtt
tror jeg tok mer skade av jetlag en frøkna
Haha ja den sikkerheten var ikke mye å skryte av assså de fleste hadde barnevogn med bilstol på
Bryllupet var fantastisk, herregud så vakkert, satt å grein med barn på armenså har vi gått i 10-12 timer hver dag
skritt telleren på telefonen har klikka tror jeg
Fikk ikke sett alt, men ganske myerakk ikke finne Dash store heller
Apropo! Var det ingen kardashian på søndag?![]()
Koste oss viHåper dere hadde det koselig før leggetid i gårMobilen ble tom for strøm og da ble jeg sittende å strikke
Så rart hun er redd?
Har så små ben de vettuTakk takkjeg er sykt trøtt
tror jeg tok mer skade av jetlag en frøkna
Haha ja den sikkerheten var ikke mye å skryte av assså de fleste hadde barnevogn med bilstol på
Bryllupet var fantastisk, herregud så vakkert, satt å grein med barn på armenså har vi gått i 10-12 timer hver dag
skritt telleren på telefonen har klikka tror jeg
Fikk ikke sett alt, men ganske myerakk ikke finne Dash store heller
Apropo! Var det ingen kardashian på søndag?![]()
Ja er litt kjipt, men som du sier så er det også veldig godtKoste oss vikjedelig med mobilen tom for strøm, men samtidig synes jeg det er godt av og til jeg
hun har brått blitt redd
![]()
Koselig med håndarbeidJa er litt kjipt, men som du sier så er det også veldig godtSpesielt når jeg har fått så strikkedilla
![]()
hihi
Håper det gir seg en dag for N
Hva står på planen i dag?![]()
De vokser fortKoselig med håndarbeidhåper det for dette er grusomt
på nærsenter nå for å shoppe litt klær til N
hun har vokst i armene så då må nye gensere kjøpes inn og igår orket jeg ikke
ellers nyte solen og jordmortime senere
derda snuppa?
![]()
![]()
Æææsj. Da blir du vel sminkeløs i noen dager daKom på at all sminken min er i den forbanna kofferten![]()
Ja håper på en solrik sommerJa damerSiste maidagen nå! Håper på en fin sommer da
![]()
Gøy med litt shoppingGod morgenN levert og hu mor er på tur til senter for å kjøpe litt klær til hun
![]()
Hun har brukt str 92 helt til nå :O kjøper 98 og 98/104De vokser fortBare vent til etter sommeren, da kan det være du må ut på handletur igjen
![]()
Solen må nytesJeg skal bare sitte å drikke kaffe i solen og strikke som vanlig
Blir nok ferdig med jakken nå
Så det blir bra
![]()