Skravletråd mai

Velkommen tilbake :) Hvordan går det med døgnvillheten?
Så rart at de ikke har kommet lengre med sikkerhet i bil :o
Hvordan var bryllupet? Og alt på to do lista ble gjort?
Takk takk :D jeg er sykt trøtt :p tror jeg tok mer skade av jetlag en frøkna :p

Haha ja den sikkerheten var ikke mye å skryte av ass :p så de fleste hadde barnevogn med bilstol på :p

Bryllupet var fantastisk, herregud så vakkert, satt å grein med barn på armen :o så har vi gått i 10-12 timer hver dag :o skritt telleren på telefonen har klikka tror jeg :o

Fikk ikke sett alt, men ganske mye :) rakk ikke finne Dash store heller :(
Apropo! Var det ingen kardashian på søndag? :o

Å det er så fælt :( skjer av og til her og... når vi passert leggetid men MÅ inn i dusjen...
Er det ikke for sent tar vi ett bad isteden for da slipper vi hylinga, men ibland er det bare FOR seint :(
Håper det gikk greit da :)
Ja hun er brått redd for å bade :( fikk dusjet håret og det er aller viktigst :)

Er veldig kjedelig med hendene. Om morgenen/nettene er det værst. Da er de kraftløse og. Greier ikke (tør ikke) løfte jenta mi når hun vil opp.. Så vekker mannen... Og han er lei. Men finner så langt ingen grunn til vondtene :( trodde en stund det kom av stoffskiftet men det har stabilisert seg..

Fikk aldri slik beskjed jeg. Men hadde generelt lite kynnere med nr 3.. Mye mer med 1 og 2 :p nr 3 bare kom av seg selv når den fikk litt hjelp.. Orka liksom ikke sette igang noe fødsel..
Så kjedelig det med smertene :( jeg brukte 41 min i aktiv fødsel kanskje derfor? :p

Haha ja den sikkerheten var ikke mye å skryte av ass :p så de fleste hadde barnevogn med bilstol på :p

Bryllupet var fantastisk, herregud så vakkert, satt å grein med barn på armen :o så har vi gått i 10-12 timer hver dag :o skritt telleren på telefonen har klikka tror jeg :o

Har så små ben de vettu ;) Enklere for de å holde bena i gang enn oss ;)

Ja er det jeg har inntrykk av i USA alle har sånn bilstol vogn.. Kan jo ikke være bra for barnet i lengden?

Åå så flott :) Er lov å gråte litt da vettu ;)
Skrittelleren må ha streika, er vel ikke beregnet for å kunne telle så mange skritt :p

Så bra dere fikk sett en del ;) Men fant dere ikke dash store?
Aner ikke :o Det ble Robinsonfinale på meg, så fikk ikke sett på:(

Håper dere hadde det koselig før leggetid i går ;) Mobilen ble tom for strøm og da ble jeg sittende å strikke :p Så rart hun er redd?
Koste oss vi ❤️ kjedelig med mobilen tom for strøm, men samtidig synes jeg det er godt av og til jeg :p hun har brått blitt redd :(

Har så små ben de vettu ;) Enklere for de å holde bena i gang enn oss ;)

Ja er det jeg har inntrykk av i USA alle har sånn bilstol vogn.. Kan jo ikke være bra for barnet i lengden?

Åå så flott :) Er lov å gråte litt da vettu ;)
Skrittelleren må ha streika, er vel ikke beregnet for å kunne telle så mange skritt :p

Så bra dere fikk sett en del ;) Men fant dere ikke dash store?
Aner ikke :o Det ble Robinsonfinale på meg, så fikk ikke sett på:(

God morgen :) N levert og hu mor er på tur til senter for å kjøpe litt klær til hun :D

Koste oss vi ❤️ kjedelig med mobilen tom for strøm, men samtidig synes jeg det er godt av og til jeg :p hun har brått blitt redd :(
Ja er litt kjipt, men som du sier så er det også veldig godt ;) Spesielt når jeg har fått så strikkedilla :p ;) hihi

Håper det gir seg en dag for N :)
Hva står på planen i dag? :)

Ja er litt kjipt, men som du sier så er det også veldig godt ;) Spesielt når jeg har fått så strikkedilla :p ;) hihi

Håper det gir seg en dag for N :)
Hva står på planen i dag? :)
Koselig med håndarbeid :D håper det for dette er grusomt :( på nærsenter nå for å shoppe litt klær til N :D hun har vokst i armene så då må nye gensere kjøpes inn og igår orket jeg ikke :p ellers nyte solen og jordmortime senere :) derda snuppa? :D ❤️

Koselig med håndarbeid :D håper det for dette er grusomt :( på nærsenter nå for å shoppe litt klær til N :D hun har vokst i armene så då må nye gensere kjøpes inn og igår orket jeg ikke :p ellers nyte solen og jordmortime senere :) derda snuppa? :D ❤️
De vokser fort :o Bare vent til etter sommeren, da kan det være du må ut på handletur igjen ;)
Solen må nytes ;) Jeg skal bare sitte å drikke kaffe i solen og strikke som vanlig :p Blir nok ferdig med jakken nå :) Så det blir bra :)

De vokser fort :o Bare vent til etter sommeren, da kan det være du må ut på handletur igjen ;)
Solen må nytes ;) Jeg skal bare sitte å drikke kaffe i solen og strikke som vanlig :p Blir nok ferdig med jakken nå :) Så det blir bra :)
Hun har brukt str 92 helt til nå :O kjøper 98 og 98/104 :) ja :D høres veldig koselig ut :) gleder meg til å se resultatet og blir så glad av å se det du strikker til meg :D ❤️

Back
Topp