Skravletråd mai

Tusen takk
Strikker med noe som heter Mitu fra Rauma.
50 % alpakka og 50 % vanlig ull.
Egentlig skal det etter oppskriften bare være rett overgang mellom fargene, men syns det var litt kjedelig, så lagde mønster.
Dersom du ser på bildet av forsiden, øverst på det beinet jeg strikker på så kan du se et hjerte jeg har strikket inn med knuter (heller ikke en del av mønstret)
Så noe antydning ja, Virkelig imponerende altså :)

Ja er det! Spesielt når jeg og snuppa ikke er enige om hvor vi skal gå :p vi vet begge at jeg bestemmer men hvor lang tid hun bruker på å huske det varierer jo, noe som ikke er så praktisk med folk overalt ;)
Haha, lille bestemte frøken:P

God natt damer, eksamen imorgen og heldigvis er jeg bare 5 min unna skolen ;)
Men ligger å tenker på ulike reseptfrie legemidler og dems interaksjoner mot andre legemidler helst reseptbelagt :o kommer garantert til å ha en sær drøm i natt ;)
Håper det har gått bra idag!:D

Den nye kolleksjon til Polaropyret er fin :) ble body+shorts til lillebror og buksedrakt og kjole til lillemor :)

Hihi barna sine det ❤️ N er nesten aldri møkkete og våt hun :p koselig å høre :D utfordringer synes jeg er moro og :) lyseblå siden den kjappstrikkadrakten er det blir vel det kanskje penest? :) foresten du burde strikke sånn romper til lille gutten din de er så fine :D
Så forsiktig N er ;) Holder seg ren ;) Her er det motsatt, så om jeg får hun ren hjem begynner jeg p lure på hva hun har gjort:p Ja da blir det baby blå;) Jeg tenkte på det å strikke, men skal først strikke hentedress og så kan jeg prøve den ropmern :)

Så forsiktig N er ;) Holder seg ren ;) Her er det motsatt, så om jeg får hun ren hjem begynner jeg p lure på hva hun har gjort:p Ja da blir det baby blå;) Jeg tenkte på det å strikke, men skal først strikke hentedress og så kan jeg prøve den ropmern :)
Skal være litt møkkete når de kommer hjem fra bhg

Hjemme fra barnebursdag. Så gøy å se L med andre småbarn :) hun virkelig elsker andre unger :p

God ettermiddag! Vi er back in norway :D
New york var fantastisk, ikke så barnevennlig :p bilstol i taxi fikk man ikke :o og amerikanere har fortsatt teppe over vogna!
Meen vi hadde en awesome tur! :D
Godt å være tilbake på norsk jord?:)

Ja hun er det hehe :p koselig med strikking :D hadde jeg bare kunnet men med sykdommen min er det dobbelt så vanskelig å lære også glemmer jeg :(

Back
Topp