Trening uke 21

Hope90

Pergo baby??
VIP
Har dere trent noe denne uken damer?:)

Her har det blitt veldig dårlig og jeg liker det veldig dårlig :p

Kun blitt en kort gå tur I dag og 40 min på ellipse maskinen her tidligere I uka.

Men neste uke DA skal jeg få hentet meg inn :D
 
Første gang i dag.
35 min på mølla. Er tungt å jogge med 94 kg, så ble 4 min jogg, 1 min gå, 4 min jogg osvosv..
Håper å få gjort det samme i morgen:)
 
Ja jeg trente på onsdag.

Var på trx (slyngetrening) og hadde en time med styrke.
For første gang på over 1 år :p
Helt ferdig etterpå, og jeg er fortsatt sinnsykt støl :p
 
6 timer med byssing av en 7kgs baby. Telles det? :p
 
På mandag var jeg ute å jogget litt. Det ble 4*3 min (følger et opplegg på fb), pluss ca 30 min gåing :)

På onsdag tok jeg en 3 km test i jogging/gåing. Klarte å jogge nesten hele veien, gikk bare 2 min midt i, så godt fornøyd med det :) Gikk i tillegg ca 30 min før/etter testen.
 
Jogget 3 km ute i dag uten gåpause :) Tror det er første gang i mitt liv, da jeg aldri har klart å komme i gang med jogging før ;) Stolt av meg selv, selv om 3 km ikke er mye å skryte av da :p
 
Første gang i dag.
35 min på mølla. Er tungt å jogge med 94 kg, så ble 4 min jogg, 1 min gå, 4 min jogg osvosv..
Håper å få gjort det samme i morgen:)
Det er jo kjempe bra :D blir jo intervaller og det er supert :)
 
Har løpt terrengløp/ hinderløype på jobben til mannen.
CrossFit x 2
Løp i går med minstemann.
 
Jogget noen intervaller ute i dag. 1-2-3-4-3-2-1 min og 1,5 min gåing inni mellom :)
 
Trente styrke onsdag og fredag, ellers vært opptatt og slått helt ut av allergi + astma. Satser på medisiner fra legen i løpet av uken skal hjelpe ;)
 
Vi er kanskje i uke 22 nå, men skriver her likevel :p

Det ble en gåtur med naboen i dag. Nesten 5 km, inkl en liten fjelltur med ca 200 høydemeter, så jeg blir rimelig svett og andpusten av den turen ;)
 
Back
Topp